Пятница, 19 августа, 2022
Больше
    үйӘдістемелік     Дене шынықтыру

         Дене шынықтыру

                                                        Дене шынықтыру

    1. 10 сыныптың қыздарына арналған ортекенің биіктігі-120
    2. 100-200-400 м жүгіру қысқа( қашықтықтын классикалық түрлері.
    3. 10-11 сыныптың ұлдарына арналған ағаш аттың биіктігі-130
    4. 12-15 мин созылатын жаттығулар.Даярлық жаттығулар.
    5. 6-сыныптағы ер балаларға арналған кіші аттың биіктігі – 110
    6. 7сынып оқушыларына ұл бала кіші аттан секірудің биіктігі -120
    7. 8 сыныптың ұлдарына арналған ортекенің биіктігі – 130
    8. 8-сыныптағы қыз балалар үшін жылдамдық шыдамдылығына жасалатын бақылау жаттығуы. Қысқа қашықтық.
    9. Ағзаға белгілі бір мөлшердегі жаттығудың әсер етуі – жаттығу мөлшерін өсіру
    10. Адам күшінің дамуы ———— байланысты – бұлшық еттерінің дамуына
    11. Акробаттардың топтағы жаттығу түрі.- пирамида.
    12. Алыс қашықтыққа жүгіру дененің қандай қабілетіне байланысты – төзімділік
    13. Алыс қашықтықта жүгіріуді қандай дене қабілетімен байланыстыруға болады?-төзімділік
    14. Арқан тарту ойыны үшін арқаннын ұзындығы. 8-10м
    15. Арқанға өрмелеп шығу жаттығуларының түріне жатпайды – бір гимнастикалық жабдықтан екінші гимнастикалық жабдыққа асып түсу және арқанды тарту.
    16. Аут термині нені қай спорт түрінде қолданбайды.    Хоккей.
    17. Аяғымен қапсыра ұстап,бүгілген қолымен тартылу ол -сырыққа өрмелеу мен арқанға өрмелеу.
    18. Аяқпер итерілудің эфектісі неге байланысты-қолдың күшіне
    19. Әуезге түспес бұрын.   Денені тазалап жуу керек.
    20. Балалардың жас шамасына байланысты ұсынылатын ойындар.    Қозғалмалы.
    21. Барлық ұжымдық қозғалмалы ойындарға тән сипат-жарыстық
    22. Баскетбол ойыны жарысында бір ойыншы бір кездесуде екі рет спорттық емес мінез құлық танытса, төрешінің әрекеті – ойыннан шығарады
    23. Баскетбол ойыны кезінде өз себетінң лақтырып,салынған доп есептелмейді – төреші белгі берген соң
    24. Баскетбол ойыны себетінің радиусы – 45
    25. Баскетбол ойынында допты ойынға қосуға ойыншыға берілетін уақыт – 5 сек
    26. Баскетболда 24 секундты есептейтің жағдай.-   Шабуыл жасаған кезде,өз аланынан допты шығарған кезде,
    27. Баскетболда ойыншының допты қолында 3сек артықұстап тұруы – болмайды
    28. Баспен тұру қалпынан артқа қарай иіле отырып ,басты,қолды және аяқты тірелу арқылы көпір қалпына аударылып түсу жаттығулардың қандай түрлеріне жатады (.Акробатикалықжаттығуларға).
    29. Бастауыш сыныпта жұмыс істеп жүргенде қай принцпті қолданбайды – максималды нәтиже
    30. Баттерфляй әдісі қай мем-те пайда болды – ақш
    31. Биіктікке секіру қарқынын артыру тәсілдері. – аттау
    32. Бұлшықеттердің дамуына байланысты адамның (күші дамиды).
    33. Білек күшін жетілдіретін ең тиімді әдіс – кермеге тартылу
    34. Бір аяқпен едауір уақыт конькеише тебу,ал екінші аяқтағы шаңғы тура сырғанау әдісі —       .Бір жақты конькеише әдіс.
    35. Бірінші сыныптарда гимнастикалық құралдағы жаттығулар кешені. —  Гимнастикалық қабырға,
    36. Валейбол ойыны кезінде команда допқа неше рет қол тигізуге құқылы – 3 рет
    37. Валейбол ойыны кезінде секіру қолданатын жағдай – тосқауыл қойылатын кезде,шабуыл соққысы кезінде,допты жоғардан күштеп беру кезінде
    38. Валейболдан жарыс кезінде бапкер ойыншыларды бір партияда неше рет ауыстыра алады.  6,
    39. Волейбол залының биіктігі – 6 м
    40. Волейбол ойынында 13 – 14 жастағы қыздарға арналған тордың  биіктігі – 2м 10 см
    41. Волейбол ойынында бүйір сызықтан 0,5 -1 м қашықтықта орналасады – бағандар
    42. Ганболда 8 см белгілер – гандбол қақпасындағы екі стойканың ортасындағы сызық
    43. Гандыболда екі ойыншының келсімді әрекеті.  № Стенка,   заслон.
    44. Гандыболда қорғаныс кезінде пайдаланатын тактикалық схема – 6,0-5,1
    45. Гимнастика сипатына қарай қаншаға бөлінеді.    2-ге
    46. Гимнастикалық арнайы медициналық топта қолданылмайтын жаттығулар.- сырыққа өрмелеу,тартылу,акробатикалық жаттығу
    47. Гол термині нені қай спорт түрінде қолданбайды.   Бейсбол.
    48. Граната лақтыратын орын енің 110м болуы – қауіпсіздік мақсатта
    49. Дәрігер тексерудің нітижесін мәлімдейді – педагогикалық кенесте
    50. Делфин әдісімен жүзу.-Екі қол суды күрей,кейін қарай серпу.
    51. Дене даярлығы дегеніміз не – шапшаңдылық, күш, төзімділік, ептілік, икемділік
    52. Дене жаттығуларының ең қолайлы және кең тараған түрлерінің бірі-жүгіру
    53. Дене жаттығуларының негізгі мақсаты – бұлшық етті дамыту
    54. Дене сапасы деп нені айтады – жаттығуды тез игеруді
    55. Дене тәрбиесын пәнін құрайды- негізгі, кіріспе
    56. Дене тәрбиесі пәнінің жоспарлаудағы міндеттер. — білім,тәрбие,сауықтыру.
    57. Дене тәрбиесі сабағы қанша бөліктен тұрады – 3
    58. Дене тәрбиесі сабағын өткізу керек — Құрғақ,таза,желдетілген спорт залда,
    59. Дене тәрбиесі ұжымынын кенесі неше жылға сайланады.-1 жыл.
    60. Дене тәрбиесімен айналысудағы сауықтыру жұмыстарымен ең алғашқы бастамасы.-Күнделікті бой жазу жаттығулары.
    61. Дене тәрбиесімен айналысудағы сауықтыру жұмыстарының ең алғашқы бастамасы – күнделікті бой жазу жаттығулары
    62. Дене тәрбиесіндегі негізгі міндеттер — Сауықтыру,білімділік,тірбиелік.
    63. Дене тәрбиесінің қай бөлімдерінде жарақат алу жиі кездеседі – гимнастикада
    64. Дене шынықтырудағы эстетикалық тәрбиенің әсері – дененің дұрыс, түзу, сымбатты өсуі.
    65. Денемен тіреле,бастан асыра айналу қимылы — Домалап түсу.
    66. Домалау орындалмайды.  Тік тұру қалпында.
    67. Екпін алып секіретын жерде жүгіру жолы неше метр болуы мүмкін- 45 метр
    68. Ер балаларда бұлшық еттер күшінің үдемелі түрде өсуі – 13-14 жас
    69. Ересектер тобындағы (17-18 жас) қыздар  үшін кедергілер арқылы жүгірудегі кедергілердің биіктігі – 76,2
    70. Ересектер тобындағы (17-18 жас) ұлдар үшін кедергілер арқылы жүгірудегі кедергілердің биіктігі –
    71. Ерлер үшін найзаның салмағы – 800 г
    72. Жалпы дамыту жаттығуы қай кезде орындалады – сабақтың даярлық-кіріспе бөлімінде
    73. Жеке буындарды бұлшықеттерді нығайту және күш пен икемділікті дамытуға арналған негізгі жаттығулар.- Күшке икемділікке және денені босатуға арналған жаттығулар.
    74. Жеңіл атлетикада тірегіш /колода/ қолданылатын қашықтықтар.- Қысқа қашықтықтар.
    75. Жеңіл атлетикада эстафеталық таяқшаны қанша метрлік аймақта береді.   20м.
    76. Жоғары сыныптардағы дене шынықтыру сабағында көбінесе  дене қабілетінің дамуына қолданылатын құралдар – арнайы дамыту жаттығулары
    77. Жүгіру бойынша—— жарыстар өткізілмейді – 6 м бойы жүгіру
    78. Жүгіруді аяқтайтын сызық- мәре
    79. Жүзу спортында сөреден шығудың түрлері – 2
    80. Жүзудің ең жылдам тәсілі – кеуде королі
    81. Жүзуші бұрылу кезінде басын судан шығармай бір қолдың бассейін қабырғасына тимей дем тартпай бұрылса, бұл ——болады – жабық бұрылу
    82. Жыл басындағы дәрігерлік бақылаудың қорытындысы бойынша оқушылардың топқа бөлінуі –негізгі топ,даярлық топ,арнайы топ
    83. Жылдамдық сапасының дамуына қандай жаттығу жатады – 10м 3 рет қайталап жүгіру
    84. Жылдамдықты тексеруге арналған сынақ – 60м
    85. Икемділікті қажет ететің спорт түрі – көркем гимнастика
    86. К.Купердің төзімділікке арналған жүгіру тестінің уақыты неше минут.12мин
    87. Кермеде орындалатың жаттығу – асылып тұрып,күшпен таянышқа көтерілу
    88. Кеуемен құлаштап еркін жүзуде дененің орналасуы.Көлденен.
    89. Классикалық баскетбол аланының ұзындығы мен еңі – 26-14
    90. Күш жаттығулары нығайтады — Дене күшін.
    91. Күш,жылдамдық сапаларын дамытуға арналған жаттығулар-өрмелеу жаттығуы
    92. Күшті арттыру жаттығулары-ауыр жаттығулар
    93. Күшті артыру жаттығулары.Ауыр жаттығулар.
    94. Күшті дамыту жаттығулары.Ауыр жаттығулар.
    95. Күшті физалогиялық жүктеме түсіретін жаттығуларды өз ауыртпашылығын түсіретін жаттығуларға мәжбір ететін құбылыс. Шаршау құбылысы
    96. Кішкунтай допты лақтыру кезінде екпін алу кендігі неше метрлік жолда орналасады –кемінде 10м
    97. Қазақ елінің дәстүріне сай келетін, ежелгі олемпияда ойыны кезінде болған дәстүрлер – үлкен адамға ас берген кезде сайыстар өткізілді
    98. Қай аралық орташақашықтыққа жатпайды.  400м.
    99.  Қақпашының іс әрекетіне еркін соққы беріледі – доппен бірге қақпа сызығын басса
    100. Қауіпсіздікті сақтау ережесі бойынша оқушылардың таянып секіру кезінде бір-біріне белгі беру-оң қолды көтеріп,басты иуі
    101. Қиғаш жанымен таянып секіру кезіндегі жүгірудің арақашықтығы -5-6м
    102. Қимыл-қозғалыс ойындары қандай қасиеттерді қалыптастырады – қозғалыс машықтары мен дағдыларын қалыптастырады
    103. Қозғалмалы ойындарда алға қойылған мақсатқа жету жолында ойыншылардың өз еркімен жасаған қозғалыстары.   Қарапайым ойындар.
    104. Қозғалмалы ойындарда орындалатын қарапайым ойындар.   Ойыншылар өз еркімен жасаған қозғалыс.
    105. Қозғалмалы ойындарда орындалатын қарапайым ойындар-ойыншылар өз еркімен жасаған қозғалыс
    106. Қозғалмалы ойындарды өткізетің әдістер- Топталып, жекеленіп,
    107. Қозғалмалы ойындарды өткізу түрлері.    Сабақта және сабақтан тыс кезде.
    108. Қозғалмалы ойындарды ұйымдастыру барысында тандау қажет етпейді – тек қана ұлтық ойындарды тандау
    109. Қозғалмалы ойындарды ұйымдастыру барысында таңдау қажет етпейді.    Тек ұлттық ойындарды таңдау.
    110. Қол добы ойыны үстінде командалық үзілісті алу мүнкіндігі – екі кезенде үш рет
    111. Қол добында әйелдерге арналған доптың салмағы -325-375г
    112. Қол добында қосымша екі кезең берілген жағдайда , оның уақыты –
    113. Қыз балалар үшін кіші ағаш аттын биіктігі -120
    114. Қыз балаларға секірпемен бір мезгілде үзіліссіз неше реттен артық секіруге болмайды?-40-60 рет
    115. Қысқа қашықтыққа жататын жүгірудің классикалық түрлері. 100-200-400м
    116. Қысқа қашықтыққа жүгіргенде неліктен тек өз жолымен жүгіру керек.Қауіпсіздікті сақтау үшін.
    117. Қысқа қашықтыққа жүгірудегі қауіпсіздікті сақтау түрі.Тек өз жолымен жүгіру.
    118. Мектеп бағдарламасы бойынша лақтыру добының салмағы-150г
    119. Мектеп оқушыларының күш қарқындарын артыру кезендері – 5-6 сын 11-12 жас
    120. Мектептен тыс ұйымдастырылатын дене шынықтыру жұмысының түрлері – балалардың тұрақты құрамымен , күнделікті жұмыс
    121. Ойыншыны өзінің айып аланында әдейі қолмен ойнап,қарсыласты денесінен ұстап тұрғанда төрешінің әрекеті. 11м айып добы.
    122. Оқушы қауіпсіздікті сақтау ережесімен танысқан соң қол қояды.Әр тоқсанда бір рет.
    123. Оқушылардың дене даярлығын бағалайтын сыныпта күшті жаңа секіргіштік қасиеттерді қатар айналсатын бағалау түрі. Бір орынан ұзындыққа секіру.
    124. Олемпияданың екі дүркін чемпионы – Ильин И
    125. Орта топтағылар 15-16 жас үшін кедергілер арқылы жүгірудегі кедергілер биіктігі.-76,2
    126. Офсайд термині нені білдіреді.     Ойыншы ойыннан тыс қалуы.
    127. Параллерь және биіктігі әр түрлі болып келетін гимнастикалық сайман – брусья
    128. Секіру аланындағы секіріп тісетін шұңқырдын көлемі қандай болу керек — 6х8м
    129. Серіппелі тұғырға секіру алаңында – дене сәл алға, қолдарын артқа тік ұстап, сермелі аяқтың санын бүгіп алға созу
    130. Сет поинт термині нені білдіреді.  Соңғы допты беру.
    131. Спорт дегеніміз.-Әр түрлі жаттығулардың көмегімен жоғарғы жетістіктерге қол жеткізу.
    132. Спорт құралдарынан кеме,ағаш ат, гим қабырға,арқан жерге секіргендегі аяқтың түсуі –екі аяғпен екі тізені бүгіп түсу
    133. Спорттық ойындар қозғалмалы ойындардың қосымша бөлімі
    134. Су температурасы адамның дене қызуынан- әлдеқайда төмен болады.
    135. Сымбаттылықпен қатар эстетикалық тәрбиеге баулитын гимнастика түрі – көркем гимнастика
    136. Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру түрі – топтық сабақтар мен бұқаралық дене шынықтыру
    137. Таңертенгілік гимнастика бұл-Бой жазу жаттығулары.
    138. Таянып секіру жаттығуларын дамытатын қабілет.Координациалды.
    139. Таянып секіру шартты түрде қанша фазаға бөлінеді – 6
    140. Тәуелсіз Қазақстандағы қазақтың тұңғыш Олемпияда чемпионы –Б. Саттарханов
    141. Тәуелсіз Қазақстандағы қысқы олемпияданың тұңғыш чемпионы – Денис Ким
    142. Тепе –теңдік жаттығулары орындалатын құрал – гимнастикалық орындық пен төсеніштер
    143. Техникалық даярлық дегеніміз – допты тебу, тоқтату, беру тәсілдерін жетілдіру
    144. Төменгі сөре техникасын үйренуге арналған жатығулар-старттық колодкаға тұрып, алға секіру, бір аяқпен секіру
    145. Төменгі сөре техникасын үйретуге арналған жаттығулар – 30 м жүгіру,қайталап жүгіру
    146. Ұзындығы 78-80см гимнастикалық таяқша неше жастағы балаларға арналған.   11-14 жас.
    147. Ұзындыққа секіруде тік бұрышты аланның ұзындығы қанша.   9м
    148. Ұзындыққа секірудің қарапайым түрі.- аяқты бүгіп секіру
    149. Ұлттық қозғалыс ойындарын өткізудің мақсаты – ұлттық мәдениетті арттыру.
    150. Үш бөлімнен тұратын жалпыға белгілі сабақтың құрылсы – дене тәрбиесі сабағы
    151. Футбол ойынында доп бұрыштама жалаушасына тиіп алаңда қалса – ойыншылар ойынды жалғастырады
    152. Футболда допты тоқтату әдісі – 1. Аяқпен 2.кеудемен
    153. Футболда ойын ережесі бұзылғанда төрешінің әрекеті.- Ысқырады,
    154. Футболда төрешінің қолын жоғары көтергені нені білдіреді? – еркін соққы
    155. Шалқалап брасспен жүзудің қатесіз әдісі – мықынға дейін қолмен есу бір мезетте орындалады
    156. Шаңғы спортына жататын қысқы спорт түрі.   Биатлон.
    157. Шаңғы спортының неше түрі бар-5
    158. Шаңғы таңдаудағы қателік – қолды жоғары созып, шаңғы ұзындығына теңестіру
    159. Шаңғы тебуде кәсіби жарақат болып табылады.-Жауырымен құлау,созылу,буыны шығу.
    160. Шаңғымен жүру жарысының негігі түріне жатпайды.Фристайл.
    161. Шаңғымен жүру классикалық және ————-еркін жүру
    162. Шаңғымен конькеише жүрудегі мүңкңндік – жоғары жылдамдықпен жүру
    163. Шаңғымен тауға шыққанда қолданатын әдіс.    Шырша.
    164. Шаңғымен шырша әдіспен қолданатын кезең.      Тауға шыққанда.
    165. Шаршау  дегенміз не? – уақытша жұмыс қызметнің төмендеуі, организмдердің әлсіреуі
    166. Шыдамдылықты дамыту үшін қолданылатын машықтану әдісі-үздіксіз бірқалыпты жаттығу әдісі
    167. Шыдамдылықты тексеруге арналған – 100м
    168. Эстафеталық жүгіру техникасын арттырудың арнайы дене жаттығулары-Эстафеталық таяқшамен мәреге жүгіру
    169. Эстафеталық жүгіруді меңгерудің арнайы жаттығуы – орында қабылдаушыға эстафеталық таяқшаны беру
    170. Эстафуталық жүгіруді меңгерудің арнайы жаттығулары. Орынына қабылдаушыға эстафеталық таяқшаны беру.

    _

    ЖАУАП ҚАЛДЫРУ

    Пікіріңізді енгізіңіз!
    мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз

    девятнадцать + шестнадцать =

    Жарнамаspot_img

    Танымал мақалалар

    Оқуды ұсынамыз