Суббота, 27 июля, 2024
Больше
    үйӘдістемелікДене тәрбиесінен сұрақ-жауап

    Дене тәрбиесінен сұрақ-жауап

    Дене тәрбиесінен сұрақ-жауап

    Релаксацияғаарналғанжаттығуларорындалатынсабақтыңбөлімі

    Қорытынды

    Дене шынықтыру мәдениетіндегі емдік-сауықтырудың тиімді жолын өкпесінің көлемі үлкен болудың спорттың түрі

    Жүзу

    Дене тәрбиесі ұжымының кеңесі неше жылға сайланады

    1 жылға

    Қыз балаларда бұлшықеттер күшінің үдемелі түрде өсуі басталатын жас

    11-12

    Жеңіл атлетикада стадионда жүгіретін жолдың ені____см ден кем болмауы керек

    122-125

    Гимнастикалық жабдықта жаттығулар орындауға шыққан кезде

    Кезекретінқатаңсақтаукерек

    Артық белгіні алыңыз. Қауіпсіздік техникасының журналының барлық беті

    Барлық бет нөмірленген, тігілген және директордың қолы қойылған, мөр басылған

    Жүгіру сабағында мәреден кейін 8-9м бос жер болуының қажеттілігі

    қауіпсіздікмақсатында

    Жеңіл атлетикадан сабақтар өткізу үшін , жүгіретін жолдардың ені

    1м 22 см-1м 25см.

    Оқушылардыңкүшқаблетінжетілдіретінжаттығулар

    Жүйелі түрде орындалып отыруы керек.

    8-сынып ер балалары үшін шаңғымен 3шақ жүгіру оқу нормативтері

    18,00; 19,00; 20,00

    Күшті, ептілік пен батылдықты қалыптастыратын қимылдар үйлесімін жақсарту жаттығулары

    Арқанғаөрмелепшығужаттығулары

    Күшқабілетінжетілдіретінжаттығулар

    Кермеге тартылу, биікке өрмелеу, қолды бүгіп жазу жаттығулары.

    Төзімділіктітексеругеарналғансынақтүрі

    Шаңғымен 3 шақырымжүгіру.

    Адам күшінің жетілуі тікелей неге байланысты

    Бұлшықеттерініңдамуына.

    Қысқа қашықтыққа жататын жүгірудің классикалық түрлері

    100, 200, 400м

    Жеңіл атлетика сабақтарында аяқ киімнің табаны

     Резенке.

    9 сынып оқушыларының (ұлдар)бір орыннан ұзындыққа секіру дене дайындығы деңгейінің 208-217см көрсеткіші жатады


    правильный ответ

    Орташаданжоғары

    Екпін алып ұзындыққа секіретін орында _____ метрге дейін жүгіру жолы болу керек.

    45

    Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру кезеңдерін көрсет

    Екпіндей жүгіру, серпілу, самғау,жерге түсу

    Жаяужарысірічемпионаттарқашықтығы

    20; 50км

    Төзімділікке арналған 12 минутқа жүгіру тестінің авторы

    К.Купер

    Шеңбер бойынша жүгіру эстафетасындағы таяқшаны беру аймағы

    20м.

    Жеңіл атлетикадағы ұзындығы-30см, диаметрі 3-4см таяқша

    эстафеталықтаяқша

    Акробаттардыңтоптағыжаттығутүрі

    Пирамида

    Дененіңтіреугенегізденеотырып бас арқылыаунауы

    домалау.

    Мектептегі гимнастика сабақтарында пайдалынатын бөрененің үстіңгі бетінің жалпақтығы

    14 см

    Жалпы дамыту жаттығулары қандай белгілеріне қарай жіктеледі

    анатомиялық.

    Орындау тәсілдеріне байланысты таянып секірулердің келесі түрлері бар

    тура жәнежанымен

    Таянып секіру, 5-сынып оқушыларына көпірше снарядтан неше см қашықтықта орналасады

    30-35см

    Таяныпсекірутехникасыныңбөлінуфазалары

    жүгіру, серіпеллі тұғырға секіру, серпіле секіру, қолмен итерілу, секіріп түсу

    Сапқатұруүшінберілетінпәрмендер (командалар)

    «Сапқатұрындар!», «түзел!»  «тіктел»

    Ұршықтың (Булава) салмағы

    150 гр

    Аяқтарды барынша екі жаққа жіберіп отыру

    Шпагат

    Жүзуден халықаралық жарыстар өтетін бассейіндерде қанша жол болады

    8

    Суда жүзудің «Дельфин» депаталатынәдісі

    Баттерфляй әдісі.

    Кроль тәсілімен кеуделей жүзу жарыс бағдарламасында

    50 м,100 м,200 м,400 м,800 м,1500 м

    Суда жүзудіүйренусудыңішінде _______ басталады

    Жүруден

    Шапшандығы жағынан жүзу әдістерінің арасында соңғы орында

    Брасс

    Бір аяқпен сырғанау және бір мезгілде екі таяқпен итерілу

    Бірмезгілдібірадымдыжүріс

    Шаңғыны төбе басына горизонталь қалыпта қойып кезекпен басу арқылы орындалады

    Баспалдақәдісі

    Шаңғы тебудегі негізгі әдістің бірі болып табылады

    Кезектесіпкелетінекіқадамдыжүріс

    Шаңғымен конькише жүру тәсілін алғашқы нәтижелі қолданған қатарына кіреді

    Михаил Девятяров

    Классикалықшаңғыжүрісінекірмейді

    Алма кезек екі адымды жүріс, алма кезек бір адымды жүріс

    Оқушылар сабаққа белсенді қатысу үшін ең маңызды

    Қызғушылығынарттыру

    Күшпен энергияның көп жоғалуына алып келетін үнемі қозғалыстың белсенділігі бар ойындар дамытады

    шыдамдылықты.

    Арқантартуойыны

    Ойын қимыл қозғалыс үйлесімділігін жетілдіріп, күштілік пен ептілікті дамытады тәрбиелейді

    Мергендікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс ойындар

    Еңмергендер

    Қозғалмалыойындардыөткізутүрлері

    сабақтажәнесабақтантыскезде

    Бір уақытта қатысушылардың үлкен емес секілді, көп саны қатыса алатын ойындар

    Ұжымдық

    Көп жауабын талдау

    Қыздарға арналған түрлі биіктіктегі қоссырықтың төменгі білеу сырықтары қай биіктіктерде орналасады

    ответ тестируемого 140-150см
    правильный ответответ тестируемого 130-140см

    Биіктіккесекіруэлементтері



    Кедергіден асу
    правильный ответответ тестируемого Серпілу
    правильный ответответ тестируемого Екпіндейжүгіру
    правильный ответответ тестируемого Жергетүсу

    Футбол ойынында  әркомандадағыойыншы саны

    11

    Футбол ойыншылардың қозғалысы мен әдіс-тәсілдері

    правильный ответответ тестируемого Доптыалыпжүру
    правильный ответответ тестируемого Доптытоқтату
    правильный ответответ тестируемого Доптытебу
    правильный ответответ тестируемого Доптытартыпалу

    Баскетболдақорғанукезіндеқозғалысәдістері

    Жүгіру


    правильный ответответ тестируемого
    Жүру  
    правильный ответ Тұру
    правильный ответответ тестируемого Секіру
    правильный ответ Тоқтау

    Қол добы пайда болып, алғаш олимпиядалық бағдарламаға еңгізілді

    ХIХ-дыңсоңы

    1936ж

    Волейбол ойыныәдісініңнегіздері

    доптыойынғақосу

    шабулдайсоққылар

    тосқауылқою

    орынауыстыр

    Волейбол сабақтарындадопты беру техникасынүйренужаттығулары

    әр–түрлібиіктікте

    әр–түрлібағытта

    әр – түрліқашықтан

    Әйелдер үшін қол добының диаметрі (см)

    56

    54

    Қазақстанның бокс спортыннан алғашқы олимпияда жеңімпазы

    Жиров. В

    Олимпиядалықойындардыңнешетүрі бар

    2

    Олимпиядалықойындардыңұранынкөрсетініз

    шапшаңырақ, биігірек, күштірек.

    Олимпиядалықмарпаттамалардыңнешетүрі бар

    3

    Олимпиядалықмарпаттамалартүрлерінкөрсетіңіз

    жекелей, командалық

    Рекорд өлшенеді

    Уақыт

    Спорттың белгілі бір түрінен ең үздік нәтиже көрсеткен спортшы

    Рекордшы

    Жеңілатлетиканыңжекеқашықтарындаесептеледі

    Уақыт

    Жеңілатлетиканыңкөпсайысында

    Ұпайесептеледі

    Оңтүстік Кореяда өткен ауыр атлетикадан Әлем чеппионатында республикамыздың өкілі С. Подабедова бірден әлемдік рекордты жаңартты

    3

    педагогика

    Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізілген әңгіме түрі

    кумулятивтікәңгіме

    Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталатын әңгіменің түрі

    әңгіме-дебат

    Кохлберг бойынша моральдік пайымдаудың екінші деңгейі

    дәстүрліморальдікпайымдау

    Рәсімдік, кездейсоқ және семантикалық жады компоненттерінен тұрады

    ұзақмерзімді

    Топтағы бірлескен жұмысты жүзеге асырудың эмоционалдық мақсаты

    күрделі тапсырмалар үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету

    Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы

    технологиялықбілім

    Оқу үрдісіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу барысында білікті мұғалімде болуы қажет білім

    теориялықжәнепрактикалы

    Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, қателерді түзетудегі бағалау мақсаты

    оқудағықиындықтардыанықтау

    «Қаражәшік» ішіндегіжұмыс

    оқушыменбіргекритерийлердіталдау

    Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шарты

    бағалаусипатынөзгерту

    Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы қолданылған. Осы метафораныңнегізгіидеясынкөрсетіңіз

    Оқушылардыөзін-өзібағалауғақатыстыру

    «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс ретінде белгілі болған бағалау

    оқуүшінбағалау

    Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі

    оқушыныңжауабынасәйкесшешімқабылдау

    Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі

    оқу үшін бағалау

    Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама

    оларөздерініңоқуларынреттейалады

    Ренцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңін көрсетіңіз

    жалпызерттеужаттығулар

    Мұғалімдер мен ересектерді түсініктеме беруге жетелеу дарынды және талантты оқушылардың қай сипаттамасына тән?

    табандылықтаныту

    Дарынды және талантты балалардың өз білімін жетілдіру сипаттамасын көрсетіңіз

    оларөздерініңоқуларынреттейалады

    Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатындығымен ерекшелетін оқушыны анықтайтын өлшем

    өзбілімінжетілдіру

    Дарынды және талантты оқушыларды ынталандырып және әлеуетін дамытудағы тиімді тәсілдер

    экстернат жәнезияткерліктапсырмалар беру

    «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем

    ойлауқабілетініңжылдамдығы

    Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жету аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын әңгіменің түрі

    зерттеушілікәңгіме

    Сабақтызерттеудіңсипаттамалықерекшеліктерініңбірі

    Рефлексиялы

    Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мән беріледі

     «Бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеруі

    Сабақты зерттеуде зерттеу үшін жауапкершілік алады

    бүкілзерттеутобы

    Lesson study кезеңдерінің бірі — «Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы». Осыданкейінгікезең

    Зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау

    Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең

    сабақтыбірлесіпжоспарлау

    Топ мүшелерінің cабақты зерттеу барысында оқушылардың оқу үдерісін зерделеу мақсаты

    оқусапасынарттыру

    Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі

    Оқушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру

    Мұғалімнің сындарлы оқыту теориясына сәйкес сабақты ұйымдастыру ерекшелігі

    оқушының білімін, идеясын, дағдысын дамытуға ықпал ететін міндеттер қояды

    Алдыңғы мақалаМЕТОДИКА
    Келесі мақалада     Дене шынықтыру

    ЖАУАП ҚАЛДЫРУ

    Пікіріңізді енгізіңіз!
    мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз

    18 − восемь =

    Жарнамаspot_img

    Танымал мақалалар

    Оқуды ұсынамыз