Суббота, 22 января, 2022
Больше
    үйӘдістемелікПедагогикадан тест жауабымен бірге

    Педагогикадан тест жауабымен бірге

    Тест жаңа

    1.Адам ойын әрекетін мақтаныш еркінімен ойлауын қамтитын өлшем

    -комуникация, әлеуметтену, рухани, психологиялық биологиялық

    2.Адам зейінінің бір обектіге ұзағырақ тұрақты болуы

    -тұрақтылығы

    3.Ағзаның ішкі мүшелер әсерінен пайда болатын түйсіктер тобы

    -интрорецевтивті

    4.Мектепке жаңадан келгендегі сөйлеу дұрыстығы қалыптасқан  үлгерімі жақсы балалардың ана тіліндегі сөздік қорының мөлшері

    -4000 сөз

    5.Естің түрлері

    -Қозғалытық, образдық

    6.Ақпаратты сақтау мерзімі мен көлемі  шексіз болып табылатын оны дер кезінде шығара алатын  ес түрі

    -ұзақ мерзімді

    7.Гиппократ келесі ұмының авторы

    -темперамент

    1. Э. Кречмердің темпераментка қатысты, констетуциялық типологиясындағы «мығым семізшең орта бойлы қарыны кампиған  домалақ бас қысқа мойынды» деп сипаттайтын

    -пикник

    1. «—сабырлы орынсыз асып саспайтын тыныш көрес қызар емес асықпайтын салқын қанды эмоциясы байқалмайтын байсалды» деген сипттамаға қай темпераментке беріледі

    -флегматик

    1. Адамды әрекетке бағыттайтын қажетін өтеуге талаптандыратын түрткі

    -мотив

    11.Типтік мінез бітістері

    -отан сүйгіштік, борыш, жауапкершілік

    1. К.Леонгард бойынша мінез акцентуациясы

    -инроверттік

    -демонтративті

    13.Балаға үлгі болып көрінетін және құндылығын сипаттайтын ұғым:

    -референтті

    -серпінді

    -сенімді

    -қабылданға

    -ересек

    1. Жоғары сезімдер түрлері

    -адамгершілік,эстеикалық, интелктуалды

    -көңіл күй аффект фрустрация

    -жаны ашу құмарлық мойындау

    -күшті ,әлсіз, терең

    -мәдени сезімдер, стеникалық, астеникалық

    1. Пикник дене бітіміне ие эмоциясы қуаныш пен қайғы арасында алмасып келіп отырады,адамдармен жылдам араласады, көзқарастары шындыққа жақын келетін тип

    -иксотимик

    -шизотимик

    -диспластик

    -лептосаматик

    -циклотимик

    16.Эмпатия

    -тұлғаның басқа адамның эмоциялық күйін ұғыну мен сол жағдайды бірге кешуге қабілетті

    17.Аса көтеріңкі көңіл күй үнемі көңілді, әңгімешіл, өте куатты, дербес, ескертпелерге құлақ аспайтын, өзін-өзі сынауы жоқ, шектен шығып кеткен акцентуация типі

    -Гипертимді

    18.Қажеттіліктердің, әуестердің, тұлғаның талаптануының ішкі сұраныстарының қанағаттанбауы

    тұлғаішілік конфликт

    -ішкі саяси к

    -ішкі ұлтаралық к

    -топаралық к

    -тұлғаралық к

    19.Белгілі бір нәрселерден үрейленудің эмоциялық шиеленіскендегі іс-әрекеті

    -мазасыздық

    -таң қалу

    -әсерелену

    -қабылдау

    -ойлау

    20.Топ классификациясына «референтті топ» түсінігін енгізген

    -Г.Хаймен

    -М.Шериф

    -Г.Келли

    -Э.Мэйо

    -Ч.Кули

    21.Сөйлеудің қатысуы-қатыспауына байланысты бөлінетін қарым-қатынастың түрлері

    -сыртқы, ішкі

    -тікелей,жанама

    -деструктивті, конструктивті

    -вербальды, вербалды емес

    -ашық, жабық

    22.Отбасылық түзету, ойынды түзету, нейропсихологиялық түзету,жеке өзіндік өсуді түзету қалай талаптатырылады

    түзету тапсырмалары

    -күрделі длеңгей

    -ұйымдастыру түрі

    -бағыттық сипат

    -әсер ету

    23.Тұлғаның әлеуметтенуі

    -мінез-құлық нормалардың қалыптасуы, әлеуметтік рөлді меңгеру

    24.Тұлғаның әлеуметтіндіру институттары

    -мектеп, отбасы

    1. Психологиялық ағарту жұмысының формалары

    -лекция,баяндама, кеңес беру

    1. Мектеп оқушыларының ақыл-ой дамуын анықтауға арналған әдістеме (артығын белгілеңіз)

    -Равен матрицалары

    -Кэттелдің 16 фактор тесті

    -Амтхауердің «Интеллект құрылымы» тесті

    Басса Дарки тесті

    -Штур тесті

    27.Қандайда бір жүйенің күйін сипаттайтын, белгілерді нақтылау және үйрену кезіндегі мүмкін ауытқуларды және олардың жұмыс тәртібінің бұзылуының алдын алу жолдарын айқындайтын дигностика

    -оқыту

    -кәсіби

    28.Психолоиялық зертеу әдістерін кәсіби игеруді талап ететін психолог жұмысының бағыттарының бірі:

    -кеңес

    -психологиялық алдын алу

    -психигигена

    -психологиялық түзету

    -психодиагностика

    29.Э.Эриксон бойынша бала тұлғасында 2-3 жа аралығында болатын дағдарыс

    -күдіктену мен ұялуға қарама-қайшы автономияның пайда болуы

    Э.Эриксон  12-20 прогрессивті даму нәтижесі: өзін-өзі анықтау, жанқиярлық пен берілгендік

    30.Диагностика

    -зерттелетін обекті немесе үрдіс туралы алдын ала ақпарат алудың жалпы тәсілі

    31.Бастауыш мектеп жасында негізгі болып табылатын ойлаудың түрі

    -бейнелік ойлау

    1. Тұлғаның интелектуалды ерекшеліктерін зерттеу әдістерін құрастырған ғалым

    -Векслер

    1. Организм эволюциясының белгілі бір кезеңі

    -жасөспірімдік кезең

    34.Адамдарға мамандандырылған деңгейде психологиялық көмек керсету үшінмекемелер менұйымдар құрылған арнайы қызмет жүйесі

    -психологиялық қызмет

    35.Әлеуметтік қатынастар дағдарысы

    -дағдарыстың өзге адамдарға қатысты әлеуметтік себептері мен ұштастығы

    36.Бастауыш сынып оқушылары үшін ең беделді тұлға

    -мұғалім

    37.Ауызша сөйлесудің негі бір түрі, екі немесе бірнеше адамның тілдесуі

    -диалогтық сөйлесу

    38.Психологиялық жас ерекшелігі кезеңдеріндегі дағдарыс

    -адамның онтогенздегі психологиялық өзгерістерге ұшырау кезеңі

    39.Жоғары сынып оқушысының  (ерте бозбалалық шақ) жетекші іс-әрекеті

    -оқу іс әрекеті

    40.Аттракция

    -өзгеге деген тұрақты жағымды сезімнің болуы

    41.Нәрестелік жастағы жетекші әрекет

    -эмоционалды қ-қ

    1. М.И.Лисина қалыпты даму жағдайында мектепке дейінгі жас кезеңінде бала мен ересек адам қарым-қатынасының үш нысанын ауысатыныдығын көрсетті

    -жағдайдан тыс танымдық

    -жағдайдан тыс тұлғалық

    -жағдайлық іскерлік

    1. Қарым-қатынас стратегиялары

    -ашық жабық қарым-қатынас

    -мологты қарым-қ

    -ролдік қ-қ

    44.Жеке адам өзінің жан-дүниесіне үңіліп, құрбы-құрдастарымен қарым-қатынас жасауға аса ынталы болуы , бойымен қатар ақылы ойының толысуы кезеңі

    -жасөспірімдік кезең

    45.Күш беріп әрекетке ұмтылдыратын көтеріңкі сезімдер мен эмоциялар (3 дұрыс жауабы)

    -автив

    -стеникалық

    -жігерлендіру

    46.Кеңес берушінің ықпал ету құралдары

    -вервалды емес

    -клиенпен әңгімелесу

    -арнайы тапсырма беру

    — әдіс-тәсілдер

    47.Сыни қатынас, қорғаныс реакциясы

    —қолды айқастыру

    -сақал сипау

    -бүйірді таяну

    48.Қызығу

    -шындықтағы заттар мен құбылыстарды белсенділікпен танып білуге бағытталады

    -адам бір нәрсені ерекше танып, соған құмартуы, соны үнемі ойлауынан көрініп отырады

    1. 13 жастағы баланың жас ерекшелік кезеңі

    -жеткіншек

    1. Психологиялық зерттеудің незігі әдітері

    -байқау

    -анкета

    -әңгімелесу

    -эсперимент

    -тест

    51.Кеңес беру 5 кезеңі

    -өзара түсіністік,

    -көзқарасын өзгерту

    -ақпарат жинау

    -үзіліс жасау

    шешімдер шығару

    -әрекетке көшу

    -күту нәтижесі

    52.Сыйлатық (құрмет) қажеттіліктері

    -жетістікке жету

    -құзіреттілік

    1. Баланың ауытқу мінез-құлық деңгейі

    -ассоциалды

    54.Педагогикалық диагностика функциялары

    -ақпарат, бағдар, түзету

    55.Психология дербес эсперименттік ғылым болып шығуына ат салысқан ғалым

    -Вунд

    1. Фрустрация

    -көңілдің бұзылуы, белгілі бір істің жүзеге аспай, адамның көңіл күйін бұзатын бойындағы ашу ыза қайғыны түсінудегі психикалық қалып

    57.Ағзаның ішкі мүшелер әсерінен пайда болатын түйсіктер тобы

    -инерорецептор

    58.Эволюция термінін кім, қай жылы енгізді

    -1677 ж М.Хейл

    59.Сәтсіздіктен қашу мотивін зерттеген: —Эллерс

    60.Мотивация түрлері: танымдық,құрылымдық, ішкі,сыртқы; өмірге қажетті мақсаттарды туғызатын қажеттілікті қанағанттандыруға бағыттайтынқылықтардың барлықфакторлар жиынтығы

    61.Қажеттіділік перамидасын құрайтын: өзін өзектендіру физиологиялық

    62.Аффект-бұрқ етіп көрінетін эмоция, күрделі эмоция, қысқа уақытты эмоция

    63.Вервальды емес арнайы тапсырма беру әдісі: клиентпен әңгімелесу

    64.Қысқа мерзім ішінде көп адамнанжаппай сұрау жүргізу әдісі

    -сауалнама

    65.Балаға үлгі болып көрінетін және құндылығын сипаттайтын ұғым: референтті тұлға

    66.Адамның сырқы әсерлерге үйренісе алуы: бейімділік

    67.Темперамент түрлерінің көрінуі жүйкеде қалыптасатын тұрақты қозу мен тежелу процестеріне байланыстылығын дәделдеген ғалым: Темперамент табиғи ерекшелігін ғылыми тұрғыда зерттеген: И.П.Павлов

    68.Адамның дене құрылымына байланысты дараланып тума қасиеттерін негізделген конститутицялық типология теориясының негізін қалаушы— Э.Кречмер

    69.Психологияның адамның ішкі жан дүниесіндегі сипаттамаларына ықпал ете алмауы: жеке адамның толыққанды дамуы мен қызмет етуін қамтамаыз ету мақсатына бағытталған психология ықпалы

    70.Физикалық және жігерлілік қаситетін өзін-өзі тәрбиелеу кезеңі: жастық шақ

    71.Биологиялық және әлеуметтік факторлрадың конвергенциясы жайлы идеяның негізін салған

    -В.Штерн

    72.Перифраза-жеке тұлғаның ұстанға ережесі, кеңестік тәсіл, айтылған ойды нақтылау

    1. Ойлау формалары-ұғым,пікір,ой қорытындылары. Дедукция,индукция,традукция
    2. Мән мәтін: М.Өтемісұлы-1.пихологиялық,2.тұлға деген 3. Индивид

    75.Әйгілі тұлғалар өмірі нормаларын талдай отырып, қабілеттің тұқымқуалаушылыққа байланысты тұжырымдаған ғалым:Гальтон

    76.Логикалық кедерге деген не-сөйлеуші мен тыңдаушының қабылдау логикасы, дәлелдеу жүйесі әр түрлі болғанда пайда болатын

    77.Н.Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандайда болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі:кумулятивті

    78.Сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының адамның қажеттеріне сәйкес келу-келмеуінің нәтижесінде пайда болып отыратын психикалық процес: Сезім

    79.Кеңес берудің психологиялық мағынасы: нақты білім беру жүйесі

    80.Тәуекел сөзінің мағынасы: -бір нәрсенің болуы мүмкіндігі; -қаламайтын нәрсенің болуы не болмауы;-негативті.

    81.Қазіргі практикада жеке басын тәртіпке салу қажет балалардың ортасын білдіретін термин: -қиын

    1. «Қажеттілік үшбұрышы» кестесін ұсынған: А.Маслоу

    83.Эмоцяның жоғары түрі адамның іс-әрекетінің қнімі болуына мүмкіндік туғызатын түрлері: қуаныш, сүйіпеншілік

    1. Амбиваленттілік: қарама-қайшы езімдердің қатар көрінісі; ішкі қарама-қарсы эмоциялық күй
    2. Жағымсыз эмоциялар: ашулану,тітіркену
    3. Семантикалық кедергі:жаргон және слэнг мәселесімен байланысты

    87.Кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу: орта жатық шақ

    88.Эмоцияның бұзылуының симптомдары:сезімдерді жоғалту, амвиваленттілік, эмоциналды кең болу, эксплозиптілік, эмоционалды тоқырау

    1. Ортақтасудың негізгі стратегиялары: компромист

    90.Абстракция-заттар мен құбылыстардың жалпылау арқылы оның елеулі қасиеттерін ойша бөліп алу

    1. 1877 жылы жарық көрген «Педагогикалық психология» еңбегінің авторы: П.Каптерев
    2. «Мәдени-тарихи даму» теориясының авторы: Ақыл ойды зерттеген ғалым: Л.С.Выготский
    3. Зейіннің физиологиялық негіздерін доминанта теориясы бойынша түсіндірген: А.А.Ухтоминский

    94.Жеке адам-қоғамда дамыған өзіне тән білімі, тәжірибесі айналысатын ісі болатын, қандайда бір қоғам мүшесі

    95.Тұлға-қоғамдық қатынастар нысаны іс-әркеттің, қарым-қатынастың, сана мен өзіндік сананың субъектісі болып табылады.

    1. Ағзада сары өттің көп боуына сәйкес тип-Холерик

    Қан-сангвиник

    Шырын-флегматик

    Сары өт-холерик

    Қара өт –меланхолик

    Өзара әрекеттесудің дамуына және дұрыс шешім қабылдауға      ықпал ететін қақтығыстар: конструктивті

    Ұжымның әлеуметтік психологиялық хал-ахуалын зерттеу әдістерінің бірі: К.Томостың «Тұлғанфң кикілжің жағдайда реакция беру ерекшелігін зерттеу» тесті

    97.Жоғары деңгейдегі сезімдер:-адамгершілік; эстетикалық; ақыл-ой

    1. Афазия-адамның сөйлеу қабілетінен жартылайы не біржола айырлуы; егер адамның сол жақ бөлігі зақымданса, адам сөйлей алмайтын жағдайға ұшырайды, құбылыстың ғылымдағы атауы

    99.Көздің неше қабаты бар:3

    100.Қандайда бір жүйенің күйін сипаттайтын, белгілерді нақтылау және үйрену кезіндегі мүмкін ауытқуларды және олардың жұмыс тәртібінің бұзылуының алдын алу жолдарын айқындайтын диагностика:-оқыту

    101.Мұғалім психологиясының маңызды міндеттері (артығын ызып таста)-ата-аналар,бал абалар және мұғалімдер қарым-қатынасын анықтау

    102.Оперативті ес-өзімізге керекті материалдарды дер кезінде еске түсіруге, есте сақтау және қайта жаңғыртуды айтамыз.

    1. педагогикалық ғылымның пайда болу себебі: адамды өмірге дайындау қажеттілігі
    2. Педагогикалық диагностика функциялары: ақпарат, бағдар, түзету

    105.Үнемі назарда болғысы келетін,өз мақатына қайтсе де жетуге ұмтылатын, айқай-шумен, көз жасымен, талып қалумен, мақтаншақтығы басымдылықпен сипатталатын акцентуация типі:Демонстартивті

    1. «Псюхе» ұығымы білдіреді: Жан

    107.Қызыу қанды жүрісі жылдам, қозғыш темперамент: Холерик

    108.Л,С.Рубинштейін ұсынған іс-әрекет түрткісінің анықтамасы: қандайда бір маңызды жағдайды уайымдау іс-әрекетке итермелейді, ол индивид үшін берілген іс-әрекетке мағына береді.

    1. Ол адамдардың эмоциялық қозғыштығын, қимыл-қозғалысына, жалпы белсенділігінен жақсы байқалады: темперамент

    110.Өзіне-өзі бағытталған сөйлеу: Эгоцентрлік

    111.Мектеп оқушыларының ақыл-ой әрекеті мен ақыл-ой дарындылығын зерттеген: А.А.Бодалев, Н.С.Лейтес

    112.Оқушылардың агрессивті мінез-құлқының себебіне жатпайтын: жалпы және топтық

    113.Педагогикалық психологияда ақпарат алудың көзі ретінде L-  деректерді белгілейді (Life record) –негізінен бақылау нәтижесінде адам өмірін тіркеп отыру арқылы алынған деректер

    1. Анкета және иентервью— индивидтің сұрақтар жүйесіне жазбаша және ауызша пікір білдіруі
    2. Адамдармен көп аралапайтын, тұйық, өзгелерден оқшау, қажет кезде ғана араласатын өз қайғысымен бөліспейтін акцентуация типі: Шизоидты
    3. Психикалық процестер мен мінез-құлықтың журу қарқынын анықтайтын адамның дара ерекшелігі: Темперамент

    117.Арнайы психологиялық әсер құралдарының көмегімен кемшіліктерді жоюға бағытталған шаралар жүйесі аталады: Психокорекция

    118.конфликт жағдайын саналы түрде түсіну: позиция

    119.Психодиагностикада ең көп қолданатын әдіс бұл-тест

    120.Оқыту мен дамудың байланыстарын зерттейтін психология саласы: педагогикалық психология

    121.жеке адамның өзіне тән қылық әркетінде, тіл қатынасында тұрақты қалыптасатын дара ерекшеліктер жиынтығы: Ж: Мінез

    122.Кеттел 16 фактор: тұлғалық ерекшеліктерін адамның кісілік қасиеттерін анықтау

    123.Метатану үдерісінң мағнасы: қалай оқу керектігін үйрету

    124.Метатану өлшеудің екінші өлшемі: тапсырмаға бағытталған

    1. Метатануды ғылымға енгізген ғалым: Джон Флэйвел 1976 жылы
    2. Психологиялық қызметтегі психодиагностиканың негізгі міндеті: жеке тұлғаның дара және жас

    127.Оқушының тәрбиелігіне жалпы баға берудің жеке көрсеткіші: қоғамдық орындар мен көшедегі мінез-құлықы

    128.Адамның іс-әрекетте, жалпы өмірде сәтсіздікке ұшырап, беті қайтып өзіне қанағаттанбаушылық сезіміне байланысты пайда болатын реніш, стреске жақын тебіреніс күйі: -бетінің қатуы; — фрустрация

    129.психоанализде қолданатын түсініктерді көрсетіңіз: супер эго; эго;ид;

    1. А.А.Бодалев, В.В.Столин ұсынған психологиялық кеңес берудегі басты қағидалар: -жеке және кәсіби қатынастарды шектеу; кеңес берудің анонимділігі; кері байланыс болмайды; -қарым қатынас барысында клиентке тілектес болу.
    2. Әлеуметтік психологияның зерттейтін пәні: дау-дамай жағдайлары; топтарды; адам мен қоғам арасындағы қарым-қатынас мәселелері
    3. Қазіргі кезде әлеуметтік психология шеңберінде мынадай мәселер қарастырлады: қоғамдағы адамның қасиеті мен әлеуметтік-психологиялық орыны;кіші топтардағы психологиялық-әлеуметтік жағдай;қоғамдық процестер
    4. Өзінің потенциялды мүмкіндігін тұлғалық өсіп жетілуі үшін қолдану қажеттілігі: өзін-өзі дамыту; өзін-өзі тану; өзін-өзі тәрбиелеу.
    5. Тұлға ретінде дамудың жүріс-тұрысына әсер ететін: моральдық нормалар; әлеуметтік орта; мінез.

    135.Адам арасындағы қатынастар түрлері: жеке және топтық

    136.Делеквентті мінез-құлық: қайталанатын ассоциалды әрекеттер,құқықтық нормалар бұзылуы

    137.Психикалық ауытқулардың пайда болу көзі мен себептеріне бағытталаған пихологиялық түзету: каузальдық

    138.Ол адамдардың эмоциялық қозғыштығынан, қиымл-қозғалысынан, жалпы белсенділігінен байқалады:Темперамент

    139.Жасөспірімдік жатың бастауыш мектеп жасынан баты айырмашылығы: мамандық таңдауға бет бұруы

    140.Пихикалы құбылыстың ереіктілігі іс-әрекеттің ішкі жоспары, рефлексия сияқты жаңа құрылымдар қалыптасатын жас:кіші мектеп жас

    141.Қатаң, бірақ сүйікті әке сипатындағы көшбасшы тип: тәуелсіз

    142.Мінездің сипаттамасын төмендегідей

    1. Тұлғаның сәтсіздіктен қашу мотивін зерттеуге арналғанәдістеме авторы: Эллерс
    2. Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері: технологиялық,әдістемелік, ұйымдастырушылық

    145.Тыңдаушы өзіне қарағанда сөз сойлеушіге көбірек құлақ салып, барлық сезімдер әрекетте болатын тыңдалым түрі: терең тыңдалым

    146.» «Бүйірін таяну» позасы тән адамның сипаты : шешім қабылдағыш

    147.Қиын балаларды пайда болуының себепті факторлары : достарының ықпалы; отбасы тәрбиесі; ӘЛЕУМЕТІК ОРТА

    148.Топтағы бірлескен жұмыстың жүзеге асырудың эмоционалдық мақсаты: мәселені бірлесіп шешудің амалын табу

    149.Мотивация түрлері: ІШКІ, СЫРТҚЫ

    МӘН МӘТІН: сынып сағаты басталардасынып жетекшісінң шақыруына жасөспірім оқушы «қажеті қанша» деп жауап қайтарып, кетіп қалды. Осы оқиға барлық оқушылардың көзінше дәлісзде болды

    1.Бірбеткейлік қарсылық білдіру реакциясы: НЕГАТИВИЗМ

    1. Перифраза-кеңес тәсілі; айтылған ойды нақтылау;

    151.Адам арасындағы қатынастардың түрлері:жеке және топтық

    1. Қарым-қатынасқа цикл бойынша түсетін, көтеріңкі көңіл күйде жоғары, басыңқы кезде нашар күйде болатын акцентуация типі: ЦИКЛОИДТЫ

    153.Үнемі назарда болғысы келетін, өз мақсатына қайтсе де жетуге ұмытылатын айқай шумен, көз жасымен, талып қалуымен мақтаншақтығы басымдылықпен сипаталатын акцентуация типі: ДЕМОНСТРАТИВТІ

    1. Мектеп оқушыларының ақыл-ой іс-әрекеті мен ақыл ой дарындылығын зерттеген:А.А.Бодалев, Н.С.Лейтес

    155.Адамдармен көпараласпайтын, тұйық өзгелерден оқшау, қажет кезде ғана араласатын , өз қайғысы мен бөліспейтін а типі:ШИЗОИДТЫ

    1. Адам санасының белгілі бір затқа бағытталған тұрақталуына көрсететін құбылыс: ЗЕЙІН
    2. Оқушылардың агрессивті мінез-құлқының себебіне жатпайды: жалпы және топтық
    3. Өзін-өзіне бағытталған сөйлеу:эгоцентрлік

     

    Педагогика

     

    1.Дарынды талантты оқушыларды анықтайтын өлшемдердің бірі болып табылатын икемділік сипаты: тапсырма орындауда балама  шешім көрсету

    Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің екінші кезеңі  (Ренцуллин Райс): топтық оқу жаттығулары;

    Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша  «Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп,өздерінің оқын реттей алады: ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ»

    2.Баланың танымдық даму сипаты: оқу және проблемаларды шешу

    3.Тапсырмаларды орындау барысында,метатану дағдылары қалыптасқан оқушы: материалды игеру деңгейін анықтай отырып өзгелерді тексеру

    4.Б.Скинер көзқарасы бойынша адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз  қылықтарын елемеу немесе жаза қоолдану: оперантты шарттылығы

    1. «Көпіршелер» деп саналу үшін оқуыту мен оқуды қарастырылатын жағдайдын бірі: оқушылар өз бетімен орындай алмайтын тапсырмалар

    6.Адамнын есте сақтауда негізгі орында алатын санаңа ақпарат енгізу жүзеге асыратын жады: қысқа мерзімді жад

    7.Бақылаудың барлық түріне үш сипаттама: критериалды, инерпритация

    1. Сабақты зерттеу тәсілі демократиялық ерекшелігі: Оқыту мен сабаққа берілген кез келген баға тұтас топ жұмыс

    9.Іс әрекеттегі зертеу үдерісін оқу үдерісіне ықпалдастырунәтижесі: оқушының оқу тәжірибесін жақсарту

    10.Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделіке деген сүйіспеншілік сендіру өлшемінің сипаттамасы ()

    Фриман: қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады

    11.Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы кезең: сабақты бірлесіп жоспарлау

    12.Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз: уақыттың тапшылығы

    13.Мерсердің зертеуіне сәйкес ұжымдық әңгімені түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылаулар: зерттеушілік әңгіме

    14.Ренсули мен Райс бойынша дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру қызметінің бірінші кезеңі: жалпы зерттеу жаттығулары

    15.Оқушының өзекті даму аймағы: міндеттерді өз бетінше шеше алуы

    16.Бастауыш сынып оқушыларының жетекші іс-әрекеті: оқу

    17.Баланың интелектуалды онтогенездік дамуын зерттеген ғалым:Ж.Пиаже

    18.Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктернінің бірі: оқыту мен сабаққа берілген кез келген баға тұтас топ жұмысына қатысты

    Педагогика жаңа:

    1.К.Д.Ушинскийдің «Адам тәрбиесі пәні ретінде және «Педагогикалық онтропология тәжірибесі» атты еңбектерінде көрсеткен педагогикалық психологиялық маңызды мәселелері: Тәрбие, әлеуметтену және дамудың өзара сәйкетілігі

    1. Топтық талқылауда таспаға жазып алу іс-әркеттегі зерттеу үдерісінің қай кезеңіне жатады: Ж:Қадағалау

    3.Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым: Ж.сабақты зерттеу ретінде қарастыруыға болады

    1. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделікке деген сүйіспеншілік сенімді өлшемнің сипаттамасы (Фриман): қызығушылығ арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады

    5.Жапонияда сабақты зерттеу нәтижелері: барлық мұғалімдер үшін жүйелі турде жарияланады

    6.Сабақты зерттеу тәсілінің бастапқы кезеңі: топ мүшелерінің бірлесіп сабақты егжей-тегжейлі жоспарлауы

    7.Дарынды және талантты балаларды анықтауда ойлау қабілетінің жылдамдығы өлшеміне сәйкес келетін сипаттама: Ж.жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асырады.

    1. сабақты зерттеудің сипаттамалық ерекшеліктерінің бірі: Ж рефлексиялы
    2. «Мәдени тарихи даму» теориясыныңавторы ол: Л,С,Выготский

    10.Сабақты зерттеу лесон стади кездерінің бірі: «Әріптесінің кеңеіне үйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлесіпсабақтың мақсатын анықтау ммен дайындауы» осыдан кейінгі кезеңді көретіңіз:Ж сабақты зерттеу өткізу кезеңінде лессон Стади қатысушыларының оны бақылауы

    11.Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі: Ж: зерттеу үшін бүкіл топ өзіне жауапкершілікті алады

    12.Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспартлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуыменерекшеленетін оқушы өлшемі: Ж: Ойлау қабілетінің жылдамдығы

    13.Дарынды, талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай қажет кезінде пайдалана алу сипаттамасына сәйкес өлшем:Ж есте сақтау және білім

    14.Психологиялық кезметте психологиялық диагностиканы қолдану мақсаты: Ж.Оқушылар, тәрбиеленушілердің терең психологиялық-педагогикалық зерттеу

    15.Л.С.Выгоский бойынша ойлаудың типологиясы: Ж.көрнекті-әрекеттік, көрнекті –бейнелік, сөздік-логикалық

    16.Бихевиоризм бағытының негізін салған кім-Джон Уотсон

    17.Тұлғаның кез-келгенәлеуметтік жағдайда бағдарлануына, берік шешімдер қабылдануына және алға қойған мақатына жетуге мүмкіндік беретін білімдер жиынтығы бұл: Ж.Тұлғаның әлеуметтік психологиялық құзыреттілігі

    18.Адамның жоғарғы дейгейлі дағды, білімді жаңа жағдайларға орайлатыру арқылы оқу қабілетін белгілеңіз: Ж.ұқастық бойынша пайымдау

    19.Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым: сабақты зерттеуді іс-әрекеттегі зерттеуі ретінде қарастыруға болады

    20.Оқушының жазалауға ұшырамауы ,нашар баға алмауы үшін оқуы: сыртқы УӘЖ

    1. Ғылыми және практикалық шығармашылық мұғалімдердің озат тәжірбиесі нәтижесі: педагогикалық жаңалық

    22.Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезіндегі оқушылар әрекеті: айтқандарын дәлелдейді

    23.Педагогикалық жаңалық жасау, игеру және пайдалануға негізделген мұғалім қызметі: ИНОВАЦИЯЛЫҚ БАҒЫТЫТЫЛЫҒН КӨРСЕТЕДІ

    24.Білімді жаңа жағдайларға орайластыру және әртүрлі мән мәтінен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы оқу қабілеті:ҰСАСТЫҚ БОЙЫНША ПАЙЫМДАУ

    1. «Қадағалау сипаттатамсы»: ОҚУШЫНЫҢ СҰРАҚҚА ЖАУАБЫН ТЫҢДАУ

    Падкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы: сөйлеу машықтарын жетілдіреді

    26.Әлеуметтену: тұлғаның әлеуметтік жүйеге енуі

    27.Педагогикалық диагностиканың функциялары: ақпараттық,бағдарлаушылық,түзетушілік

    28.Пихологтың психологиялық ағарту жұмысын өткізу міндетті:білім беру процесіне қатысуышылардыпсихолоиялық сауаттандыру

    29.Сындарлы оқыту теориясына сәйкес мұғалімнің сабақты ұйымдастыру ерекшелігі:  ОҚУШЫНЫҢ БІЛІ МЕН ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУҒА БАСЫМДЫҚ БЕРЕДІ

    30.Диолог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып, мұхият бағлаудан өтетін әңгіменің түрі: ЗЕРТТЕУШІЛІК ӘҢГІМЕ

    31.Оқушылардың ойлау деңгейін анықтап оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін жүргізілетін бағлау түрі: ОҚУДЫ БАҒЛАУ

    32.Баланың танымдық дамуының сипаттамасы: оқу және проблемаларды шешу қабілеті

    1. Метатанудың тапсырмаға қатысты өлшемнің сипатамасы (Флейвелл):тапсырманы орындауға қажетті стратегияларды білу

    34.Оқыту мен оқудың үздіксіз үдерісінің жалпы қажеттілігіне сәйкес, метатану әдістерін игерген оқушылар: құрдастарымен тең әрекетесе алады

    ЖАУАП ҚАЛДЫРУ

    Пікіріңізді енгізіңіз!
    мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз

    3 + двенадцать =

    Жарнамаspot_img

    Танымал мақалалар

    Оқуды ұсынамыз