Әртүрлі саладағы модельдер » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
» » » Әртүрлі саладағы модельдер

Әртүрлі саладағы модельдер

12-02-2016, 09:19
Қарау саны: 375
Пікірлер: 0
Версия для печати
Кембридж форматын конструктивті оқытумен жасалған сабақ жоспары
І бөлім БІЛІМДІ МЕҢГЕРТУ
ІІ бөлім БІЛІМДІ ТЕКСЕРУ
Жаңа сабақты түсіндіру (практикалық сабақ)
Стратегиялар Модульдер Топтық жұмыс Өзін өзі басқару Тест
Бағалау Нәтиже
Сабақтың тақырыбыӘртүрлі саладағы модельдер
Сабақтың мақсаттары модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара сыйластыққа тәрбиелеу. Сабақтың көрнекіліктері Компьютер, проектор, үлестірмелі тапсырмалар, презентация, видео, электронды тест. Ұйымдастыру 2 мин Сабаққа назарларын аудару, түгендеу, оқушыларға бағалау парағының жүргізілетінін ескерту. Тақырыппен таныстыру, мақсатын айту (Винер сөзін оқу керек) Топқа бөлу (Эйфиль мұнарасы мен Васка да Гама көпірі) суреттерді қиып, сәйкестендіру, топ басшысын анықтау 1 мин Қосымша №1 БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ БОЙЫНША ТАПСЫРМАЛАР Білу 3 мин Өткен материалға шолу Тест жұмысын орындау (қосымша №1) Электрондық тест АКТ Жеке жұмыс Тест Дұрыс жауаптар саны Қызығушылығын ояту, ойлау белсенділігін арттыру Түсіну 2 мин Берілген модельдердің түрлерін анықтау (қосымша №2) Партаның үстінен әр оқушы бір модельден алып, модельдің түрін анықтап, сипаттайды. (ақпараттық және материалдық модельдер. Оның ішінде модель емес заттар да бар.) "Таңдау және негіздеу” әдісі СТО Жеке жұмыс Дұрыс жауаптар санына байлынысты смайликтер таратылады Танымдық белсенділігін дамыту Қолдану 10 мин Бүгінгі біздің тақырыбымызды ашу үшін келесі модельдерге назар аударайық. Ғылымның қай саласында төмендегі модельдер қолданылады деп ойлайсыңдар? (Берілген модельдерді әр салаларға орналастырыңдар. Постер жапсыру, қорғау) Тапсырма: Кез келген модельді зерттеу. Қосымша №4 Сәйкестендіру «Серпілген сауал» әдісі СТО Топтық жұмыс Топ басшысы бағалайды Топ басшысының бағасы қойылады Қолдану саласын анықтайды Талдау 2 мин 3 мин 10 мин Алған білімдерін практикада қолдану: - компьютерлік емес Оқушыларға А4 беті ұсынылады. Қағаздан кез-келген заттың моделін құру керек. -берліген элементтерден модель құру. - компьютерлік. Өзіміз жасаған модельді компьютерлік бағдарламалар арқылы жасайық. Қандай бағдарламаларды білеміз? Қосымша №5 АКТ Жеке жұмыс (шығарма шылықпен, компьютерде) Жұмыс жасаған деңгейіне байланысты бағалау Шығармашылықпен жұмыс жасайды, зерттейді Сергіту сәті (видео) Жинақтау 5 мин Ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру. Әр топқа екі сұрақтан. Дәптермен жұмыс: Қолданылу аймағына қарай модельдеу келесі түрлерге жіктеледі. 1. Оқу 2. Тәжірибелік 3. Ғылыми – техникалық 4. Ойын (ЭКСПО 2017 көрмесінің логотипін жасырып, модельдердің қолданылу аймағына қарай түрлерін жазу. «мотоцикл, планеталардың орналасуы, футбол ойыны, математикалық формула») «ИНСЕРТ» әдісі АКТ Топпен жұмыс Топ басшысының бағасы қойылады Ойын дәлелдеуге дағдыланады Бағалау 5 мин Модель біздің өмірімізге қажет пе? Бүгінгі топқа бөлу мен ЭКСПОның қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар? (Мұнара мен көпір туралы ақпарат беру) «Миға шабуыл» әдісі Көшбасшылық Топ басшысы жиналған смайликтердің санын анықтайды Өзін-өзі және бір-бірін бағалау Формативті бағалау жүргізіледі Рефлексия «Білім ағашы» 2 мин Үй тапсырмасы: 18 параграф, 1-5 тапсырмаларды орындау Қосымша №2 Қосымша №3 Қосымша №4 Рама, дөңгелектер, педаль, отырғыш, тұтқа Рама, дөңгелектер, педаль, отырғыш, тұтқа 0-9 сандары, төртбұрыш, болдырмау батырмасы 0-9 сандары, төртбұрыш, болдырмау батырмасы a, b, 2, квадрат, +, =, ( ) a, b, 2, квадрат, +, =, ( ) Қосымша №5 «Білім ағашы» № Оқушының аты -жөні Блум таксономиясының ойлау деңгейлері Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Электронды тест Таңдау және негіздеу Сәйкестендіру Деңгейлік тапсырмалар Проблемалық сұрақ Формативті 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.