Үшбұрыш және оның түрлері » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
» » » Үшбұрыш және оның түрлері

Үшбұрыш және оның түрлері

24-12-2016, 20:00
Автор: Шнар
Қарау саны: 210
Пікірлер: 3
Версия для печати
 Тарғап ауылындағы орта мектеп МДШО КММ Күні: Мұғалімніңаты-жөні: Ш.Б.Камалова Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Үшбұрыш және оның түрлері Осысабақтақолжеткізіле тіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) Үшбұрыш және оның түрлерімен танысу Үшбұрыштың түрлері мен элементтерін түсіну арқылы алған теориялық білімін практикада қолдана білледі Үшбұрыштың қалай түрлерге бөлінетінін және оның түрлерін талдау. Сабақ мақсаттары Барлықоқушылар: Үшбұрыштың түрлері мен элементтерін түсіну арқылы алған теориялық білімін практикада қолданады Көптеген оқушылар: Үшбұрыш және оның түрлерімен танысады Кейбір оқушылар: Үшбұрыштың қалай түрлерге бөлінетінін және оның түрлерін талдайды. Жетістіккритерийлері . Үшбұрыштың түрлерін шынайы өмірде де анықтай білу. Тілдік мақсаттар Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: фигура, нүкте, кесінді, түзу, сәуле, үшбұрыш,элемент, Құндылықтарды дамыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар география АКТ қолдану дағдылары слайд Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы Бастапқы білім Қиылысқан түзулер.Перпендикуляр және көлбеу Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы Қызығушылықты ояту Миға шабуыл әдісі арқылы өткен тапсырманы қайталау 1 Тікбұрыш жасап қиылысқан екі түзу қандай түзу деп аталады? 2.." ┴ " таңбасымен нені белгілейміз? 3.Перпендикуляртүзу дегеніміз не? 4.Үшбұрыштарға мысалдар кетір слайд Оқулық, Суреттер Дәптер Сабақтың ортасы .« Жигсо» әдісі бойынша жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану тақырып; 1 топ Медиана 2 топ Биіктік 3 топ Бисектриса Тақырып жоспары: Кіріспе:  Үшбұрыш  Үшбұрыштың белгіленуі  Үшбұрыштың элементтері  Үшбұрыштың ішкі бұрыштары  Анықтама. Бір түзуде жатпайтын үш нүкте және осы нүктелерді қосатын үш кесіндіден және сол кесінділермен шектелген жазықтықтың бөлігінен тұратын фигураны үшбұрыш деп атайды  Үшбұрыш деген сөздің орнына "∆” белгісі қолданылады. Сонда "АВС үшбұрышы” деген сөз ∆АВС түрінде жазылады.  Яғни үшбұрыштың 3 төбесі, 3 қабырғасы, 3 бұрышы бар. Олар үшбұрыштың элементтері деп аталады. Сондай-ақ бұрыштарды төбесіндегі әріппен ғана белгілеуге болады: ∠А, ∠В, ∠С. Немесе бұрыштарды грек әліпбиінің α,ß,γ әріптерімен белгілесек болады. Оларды үшбұрыштың ішкі бұрыштары деп атайды. Үшбұрыштың бөлінуі Қабырға ұзындықтарына байланысты түрлері Бұрыштарының шамаларына байланысты түрлері Дескриптор : 1.Үшбұрыштың анықтамасын айтады 2.Түрлерін ажыратады. Тапсырмалар 1. Бір түзудің бойында жатпайтын D, E, M үш нүктесін белгілеңдер және DE, EM, MD кесінділерін сызыңдар. Пайда болған үшбұрыштың төбелерін, қабырғаларын және бұрыштарын жазып көрсетіңдер. 2. АВС үшбұрышы берілген. АВ қабырғасында жатқан D нүктесі арқылы CD кесіндісін жүргізіңдер. Пайда болған үшбұрышты жазыңдар. 3. Кез келген үшбұрыштың әр қабырғасы басқа қабырғаларының қосындысынан кем болады деген үшбұрыштың негізгі қасиетін АВС үшбұрышы үшін жазыңдар. Дескриптор : 1.Дәптерге есептерді шығарады. 2. Әріп элементтерін көркем етіп жазады Сабақтың соңы Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар. Үшбұрыштың белгіленуі Үшбұрыштың элементтері Дифференциация– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Оқу жетістіктерін бағалау: • өз ойын сипаттау; • салыстыру; есеп шығару қабілетін бағалаңыз. Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған анықтамалар мен теоремалардың көпшілігін дұрыс айта алады Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Рейтинг статьи:
  
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.