Пропорцияның негізгі қасиеті » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
» » » Пропорцияның негізгі қасиеті

Пропорцияның негізгі қасиеті

20-03-2015, 09:28
Қарау саны: 996
Пікірлер: 0
Версия для печати
Оқушылардың ой-өрісін арттыру.
Ахатова Лазят
Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп МДШО МКМ
Математика пәні мұғалімі

Білім беру үрдісінде математика пәнін оқыту процесінің негізгі мақсаты: арнайы педагогикалық әдістерді жүйелі түрде пайдаланып оқушының шығармашылық ойлауын, ғылыми көзқарасты, өз бетімен білім алу дағдысын дамыту болып табылады. Ол үшін оқытудың тиімді жолдарын іздестіріп, ғылыми негізде құру қажет деп есептеймін.Соның нәтижесінде оқушылардың ой-өрістері дамып, ой қорытынды жасай алады.
Сынып : 6 «а»
Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы Пропорцияның негізгі қасиеті
Сілтеме Қосымша материалдар. Сабақ жоспары. Математика оқулығы
Мақсаты Пропорцияның негізгі қасиетін меңгеру, қасиеттерін дұрыс қолдана білуді үйрету
Оқыту нәтижесі Өздігінен оқу дағдыларын қалыптастырады. Жаңа тақырыптың негізгі идеясын есептер шығаруда қолдана біледі, салстырады, талдайды, ой қорытуды үренеді.
Түйінді идеялар 1. Өздігінен іздене отырып,меңгеру өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.
2. Сыни тұрғыдан ойлау өз идеясын сенімді түрде білдіруіне мүмкіндік береді.
3. Алған білімдерін кеңейтіп, жаңа дағдысын қалыптастыруға, есептерді шешу жолдарын ажырата білуге үйретеді
Блум таксономиясы 7 модуль ресурстар Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
жас ерекшеліктеріне қарай білім беру топтастыру Ұйымдастыру, топтарға бөлу Санау реті бойынша топтарға бөлінеді
Білу Сыни тұрғыдан ойлау Ой шақыру стратегиясы Пропорцияның ережесіне сүйене отырып формуласын жаздыру Өз білетіндерін айтады.
Түсіну Сыни тұрғыдан ойлау Категорияға бөлу Интербелсенді тақта көмегімен электронды оқулықпен пропорцияның негізгі қасиеті түсіндіріледі. Пропорцияның негізгі қасиетін анықтап, мысалдар келтіреді.
Қолдану Сыни тұрғыдан ойлау, жас ерекшеліктеріне қарай Оқыту нұсқау стратегиясы Пропорцияның негізгі қасиетін қолданып, есептер шығарады Практикада қолданып, тақырыпты қаншалықты меңгергендіктерін пайымдайды(жеке, жұппен, топпен) оқулықпен жұмыс №58,63,70,72
АКТ-ны қолдану Сергіту Сергіту сәтін ұйымдастырады Әуен арқылы жаттығу
Талдау Сыни тұрғыдан ойлау Оқулық, сұрақ-жауап Пропорцияның мүшелерінің орын ауыстыру арқылы 7 пропорция шығару Жаңа пропорция шығару әдістерін өзара салыстыру (топпен өз жұмыстарын қорғау).
Жинақтау Дарынды оқушы Пропорцияны шешу алгоритмін құру Жаңа білімді қолданады, тапсырманы құрылған алгоритм бойынша орындайды
Бағалау Сыни ойлау Семантикалық кесте Кері байланыс:
Пропорцияны шешу алгоритмін құрудың қандай тиімділігі бар?
(мұғалім көмегімен) Топпен талқыға салады, жаңа материалдың құндылықтарын пайымдайды.
Үй тапсырмасы Үй тапсырмасын беру: №69,74,78,80
Оқыту үшін бағалау Оқушылар топты бағалайды, өз-өзін бағалайды.


Рейтинг статьи:
  
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.