Ашық сабақтар сайты - Негізгі бет » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
» » » Ашық сабақтар сайты - Негізгі бет

Ашық сабақтар сайты - Негізгі бет

14-02-2015, 14:54
Автор: Аманкул
Қарау саны: 1121
Пікірлер: 0
Версия для печати
Сабақтың тақырыбы: Жинақтау 6 «А» сынып
Сабақтың мақсаты: 15.02.2013 ж.
Білімділігі: Оқушыларға жеке бюджетіне есеп жүргізіп және жоспарлауды терңдетіп,
кеңейтіп түсіндіру
Дамытушылық: Оқушыларға өз жинақ ақшаларын қалай көбейтуге болатынын көрсету.
Тәрбиелігі: Еңбек сүйгіштікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу және жинақ ақшаларын тиімді
жұмсауға үйрету..
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ –жауап, түсіндіру, ой-қозғау
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру.

Бүгінгі сабақты біз «Ақша банкте маршруты бойынша қозғаламыз»
1 кезеңі – Сапарға дайындық
2 кезеңі - Банкке барар жолда
3 кезеңі - Халық банкінен ақпарат
4 кезеңі - Банк қызметкерімен сұхбат
5 кезеңі – Жоспарлау
6 кезеңі - Салымшы атанамыз
7 кезеңі - Банктен олжамен қайту

II.Үй тапсырмасын сұрау.
1 кезеңі – Сапарға дайындық (дайындық алдында үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап берейік)

 Сақтандыру дегеніміз не?
(Сақтандыру-кәсіпорындар, ұйымдар, азаматтардың ақша қаражаттары есебінен зияндар орнын толтыруға арналған арнаулы сақтандыру қорларын құру)
 Қандай тауарларды сақтандыруға болады?
(Өміріңді, денсаулығыңды, мүлкіңді,апат зардаптары, бақытсыз жағдай, ұрлық, ауру шығындарының көп бөлігін өз мойнына алады)
 Қазақстан Республикасында қандай сақтандыру компанияларын білеміз?
 Сақтандыру компанияларының міндеттері неде?

Жаңа сабаққа кіріспе:
2 кезеңі - Банкке барар жолда банк туралы әңгіме айтып барамыз.

Мәтінді оқып, мәтін не туралы жазылғанын оқушылар қысқаша түсіндіру арқылы бүгінгі сабақ не туралы айтылатынын түсіндіреді.

Банк.
• Банк дегеніміз не, кім біледі? – деп сұрады әкесі.
• Мен, -деп атып тұрды Даша.
• Міне, деп ол, ішінен екі темір сом және бірнеше мыс тиындар домалап түскен кофеден босаған банкі созды.
• Бұл банк емес, банка деп жымиды әкесі.
• Қандай айырмашылығы бар? – деп Даша сұрақ қойды.
• Сенің банкаңда ақша қозғалыссыз жатады, ал нағыз банкте ақша әрқашан айналымда болады.
• Ол қалай? – деп қызығушылықпен сұрады Даша.
• Сенің ақшаң саған керегі жоқ уақытта, оны басқалар пайдаланады.
• Менің ақшамды? – деп ашумен сұрақ қойды ол.
• Әрине.
• Егер мен ақшамды алғым келсе ше?
• Ала бер. Банкке қанша ақша тапсырса, сонша ақша айналымда болады. Сен кез келген уақытта өз ақшаңды ала аласың. Сенің ақшаңды пайдаланғаны үшін, саған тіпті пайыз төлейді.
• Олар менің қанша ақшам бар екенін қайдан біледі? Егер менің көп ақша алғым келсе ше?
• Банкте есеп-шот, ал сенде бәрі жазылған жинақ кітапшасы болады.
• Ақшамды банкке тапсыруға тура келер,- деді Даша салмақпен.
• Өте жақсы. Сенбі күні пәтер ақы төлеуге барамыз, сонда өз есебімізді ашамыз,-деді анасы қызын қолдап.

Ал енді балалар айтыңдаршы бүгінгі сабақта біз не туралы әңгімелейтін боламыз?
(Оқушылар жауабы: Жинақ ақша.)
Бүгінгі сабақтың тақырыбы: ЖИНАҚТАУ.

3 кезеңі - Халық банкінен ақпарат

ЖИНАҚТАУ ДЕГЕНІМІЗ - табыстың бірден жұмсалмаған, болашақта жұмсау үшін қалдырған бөлігі.
Ал енді біз оқушылар үйдегі жинаған ақша мен банкке жинаған ақша қаражаттардың қайсысы тиімді соны қарастырып көрейік.


4 кезеңі - Банк қызметкерімен сұхбат. Банк қызметкерінен тиімді жақтарын сұрастырамыз.







5 кезеңі – Жоспарлау.
Кез келген ақша қаражаттарының шығын көздерін қашанда жоспарлап отыру керек екенін оқушыларға түсіндіру керек.

Кез келген тұтынушының табыс мөлшері экономикадағы ресурстар секілді – шектеулі.
Сондықтан кез келген тұтынушы өзіне келесідей екі сұрақ қоюы керек:
 Қандай тауарлар мен қызмет көрсетуді сатып аламын?
 Табыстың қандай бөлігін жинақтау ретінде алып қоямын?
Кез келген отбасы кенеттен болатын шығындарға тап болады. Сондай кездерде жинақ ақшаның болғаны қандай жақсы.

6 кезеңі - Салымшы атанамыз.

Жеке кәсіпкер өз бизнесін ашу үшін халық банкісіндегі жинақ ақшасын алуды ұйғарды. Ол
2009 жылдың 10 ақпанында өз қаражаттарын халық банкінің жинақтау қорына апарып салған болатын. Ол банктің ережелерімен танысқанда оған былай түсіндірген болатын.
Егер ақшаңызды 4 жылға салатын болсаңыз 6% бен қайтарып аласыз. Кәсіпкердің өз ақша қаражаттары 7000$ болатын.
Енді осы кәсіпкердің 4 жылдан кейінгі қолына алатын жинақ ақшасын есептеп көрейік.

7 кезеңі - Банктен олжамен қайту

FV = PV × (l + R)T

FV - болашақ сома
PV - нақты қолдағы ақша
R - пайыздьқ мөлшерлеме
Т - уақыт


FV = 7000 × (l + 0,06)4
1) 1+0,06=1,06
2) 1,06×1,06×1,06×1,06=1,262477≈1,3
3) 7000×1,3=9100
Жауабы: Кәсіпкер 2009 жылы 10 ақпанда жинақтауға салған өзінің 7000$ ақша қаражатын 2013 жылдың 10 ақпанында халық банкісінен 9100$ көлемінде қайтарып ала алады.

Есептер шығарайық:
1-қатар оқушыларына тапсырма.
 Салымшы өзінің отбасында жинаған ақшаны банкке салуға шешім қабылдады. Оның отбасының жинаған ақшасы 150000 теңге болатын. Банкке ол 5% бен 6 жылға салуды ұйғарды.
2-қатар оқушыларына тапсырма.
 180000 теңгені 6% бен 8 жылға қабылданды.
3-қатар оқушыларына тапсырма.
 230000 теңгені 4 % бен 10 жылға қабылданды.

Үй жұмысы: Қазақстан Республикасының банктердегі жинақтаушы депозиттері туралы ақпарат жинап келу. Және отбасындағы жинақ ақшаларын банкке салып, салымшы атанған кездегі қайтарылатын соманы есептеу.


Рейтинг статьи:
  
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.