Экономика құқық негізі » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
Жаңалықты сұрыптау керек: күні байынша | танымалдығы бойынша | кіргені бойынша | пікірі бойынша | Әліппе бойынша
18-02-2015, 18:14
Автор: Гулимай
475
0
Тақырыбы Іскерлік ойын. « Болашақ кәсіпкерлер» Мақсаты Оқушылардың экономикаға деген қызығушылықтарын арттыру, пәнге деген білімділігін дамыту, топта жұмыс жасауға үйрету, өзінің әрекеттерін өз пайдасына жарату, кәсіпкерліктің негіздеріне үйрету. Көрнекілігі: Безендірілген кабинет, нақыл
18-02-2015, 18:13
Автор: Гулимай
911
0
Шараның аты: «Білім биржасы» зияткерлік ойыны. Шараның мақсаты: оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру, қызықтыру арқылы білімін тереңдету, зияткерлік қабілетін дамыту, өз білімімен, ақыл-ойымен, эрудициясымен ерекшеленген трейдерлерді қалыптастыру. Міндеті: - оқушылардың экономикалық,
18-02-2015, 18:11
Автор: Гулимай
469
0
Сыныбы: 5 Тақырыбы: Ақша Мақсаты: Білімділік: оқушыларға ақша түсінігін нақтылап, оның атқаратын қызметтерін, қасиеттерімен таныстыру, ақшаның маңыздылығын түсіндіру Дамытушылық: оқушылардың ойлау қызметін дамытып, өзбеттерінше экономикалық білімдерінің кеңеюіне жағдай жасау Тәрбиелік: оқушылардың
14-02-2015, 15:15
Автор: Аманкул
476
0
14-02-2015, 15:12
Автор: Аманкул
575
0
14-02-2015, 15:07
Автор: Аманкул
801
0
14-02-2015, 14:54
Автор: Аманкул
1123
0
Сабақтың тақырыбы: Жинақтау 6 «А» сынып Сабақтың мақсаты: 15.02.2013 ж. Білімділігі: Оқушыларға жеке бюджетіне есеп жүргізіп және жоспарлауды терңдетіп, кеңейтіп
29-01-2015, 16:42
Автор: Мереке
946
0
В настоящее время основной целью экономического развития большинства стран мира и их регионов является улучшение качества жизни и здоровья населения. Поэтому процесс социально-экономического развития включает в себя три важнейшие составляющие: –повышение доходов, улучшение здоровья населения и
21-01-2015, 21:13
Автор: Солнышка
8161
0
Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы М.Әбдіхалықов атындағы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Көкен Гүлжамал Өмірзаққызы Екінші сыныптың ҚАЗАҚ ТІЛІ пәніндегі жаттығу жұмыстарына деңгейлік тапсырмаларды енгізе отырып, сол тапсырмаларға байланысты талдаудың түрлерін жүргізу мақсатында