Адамның сезім мүшелер » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама

Адамның сезім мүшелер

20-12-2016, 19:53
Автор: Gulistan
Қарау саны: 355
Пікірлер: 5
Версия для печати
Пән: жаратылыстану САБАҚ: Адамның сезім мүшелері Күні: Мұғалімнің аты - жөні: Сайдиганиева Ш.А. СЫНЫП: 1 Қатысқандар: 20 Қатыспағандар: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Сезім мүшелерін атау және қоршаған ортаны танудағы олардың рөлін анықтау. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Сезім мүшелерін аттары мен қоршаған ортадағы олардың рөлін біледі, әңгіме құрастыра алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сезім мүшелері құлақ, мұрын, тіл, тері,көзі тұралы білімдерін топтастырады, салыстырады және айырмашылығын біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Салыстырмалы түрде құлақ, мұрын, тіл, тері, көз бойынша бақылау нәтижелерін дәлелдей алады, крассворд құрастырады. Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Сезім мүшелері құлақ, мұрын, тіл, тері, көз, есту, иіс сезу, көру, дәм сезу, сипап сезу т.б. Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Сезім мүшелері арасындағы қандай ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көріп тұрсыз? 2. Сезім мүшелерінің адам үшін маңызды екендігін түсіндіріңіз? 3. Сезім мүшелеріне сипаттама беріңіз? Алдыңғы оқу: Оқушылар дене мүшелерінің ұқсастықтар мен айыпмашылығын біледі. Жоспар Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) Ресурстар Басы 5 минут Психологиялық ахуал Сізге саулық тілеймін құлағына айту керек. Көзі байлаулы оқушыға суның сылдырын есіттіру; Көзі ашық оқушыға сурет көрсету; Көзі байлаулы оқушыға гүлді искету; Көзі байлаулы оқушыға шарды ұстату, шоколад жегізу. Оқушылар не екенін табу керек. 2 ыдыс, су, сурет, гүл, шар, щоколад Ортасы 25-30 минут Қазір естіп, көріп , искеп, сипап, дәмін сезіп не екенін білдік. -Бұлардың бәрін біз біз қайдан білдік? Иә, дұрыс сезім мүшелері арқылы. «Топтастыру» әдісі Сезім мүшелерін топтастыру. Топқа біріктіру. Сезім мүшелері арқылы. Әр топ өзіне түскен сезім мүшесі туралы айтып береді. (Сүретін салады немесе зерттеу арқылы) Оқушылар біз құдай берген сезім мүшелерімізді жақсылыққа пайдалануымыз керек. Екі көзің неге керек? Жақсыларды көру үшін Құлақтарың неге керек? Ақыл-кеңес тыңдау үшін. Екі қолың неге керек? Елге көмек беру үшін. Аяқтарың неге керек? Қайда болсаң Өз еліңе қайту үшін Оқулықпен жұмыс. Флипчарт Флипчарт Соңы 5-10 минут «Ұқсастық пен даралық» стратегиясы 4 нәрсені сипаттап жазыңыз Осы төртеуінің ұқсастығын ортаға жазыңыз. Енді даралықты парақ Қосымша мәліметтер Саралау  оқушыға мейлінші қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау  оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс. Сұрақтарды түрлендідіп және оңайдан күрделіге қарай сатылап қою. Бағалау – жеке, топтық. Дүниетану Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма (тапсырмалар сәйкес болды ма)? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты): 1. 2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1. 2.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.
Пікірлер (5)

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.