Қосындыны санға бөлу тәсілдерін үйрету, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
» » » Қосындыны санға бөлу тәсілдерін үйрету, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Қосындыны санға бөлу тәсілдерін үйрету, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

10-05-2016, 16:36
Қарау саны: 268
Пікірлер: 0
Версия для печати
Канатова Тыныштык Сатыбалдина
Атырау қаласы
М.Өтемісов атындағы орта мектептің
ІІІ деңгейде сертификатталған, І санатты, бастауыш сынып мұғалімі
Сабақ: Қосындыны санға бөлу
 Сабақ негізделген оқу мақсаты Қосындыны санға бөлу тәсілдерін үйрету, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Есептің шығарылу жолдарын біледі. Қосындыны санға бөлу тәсілдерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Қөбейту мен бөлудің қасиеттерін біледі Кейбір оқушылар: Көбейтудің, бөлудің қасиеттерін біледі, есепті әртүрлі тәсілмен шығара алады. Тілдік мақсат Оқушылар: Сабаққа белсенділік танытады, қызығушылықтары арттады.Бір –біріне көмектеседі Негізгі сөздер мен тіркестер Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдіік бірліктер Талқылауға арналған тармақтар Ауданды, периметрді қалай табамыз?Амалдардың орындалу тәртібі.Мазмұнды есептердің сұрақтарына мән беру. Қосындыны санға бөлу жолдарын одан әрі пысықтау. Жазылым бойынша ұсыныстар: Алдыңғы оқу Өтілген материалдарды қайталау Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басталуы 1.Сабаққа дайындықты тексеру. Алдағы жұмысқа психологиялық жағымды жағдай орнату. Шырылдады қоңырау, Біз сабақты бастаймыз. Парта мынау отырып. Табыс тілеп жүректен, Жаңа білім алуға Алға қадам бастаймыз. «Жақсы сөз жанды жадыратар демекші» кәне, бәріміз бір- бірімізге алақанымызды тақап, жан жылуымызды сыйлайық. Бүгінгі күн терезеден, Бізге күліп тұр қарап Жақсы көңіл-күйменен Басталады бұл сабақ. Үй тапсырмасын сұрау №6 Математикалық диктант. «Жасырын сөзді тап» ойыны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. «Гүлдер» арқылы топқа бөлу Басбармақ арқылы бағалау Ортасы Жаңа сабақ. Ережеге тоқталу. Топпен жұмыс. Постер қорғау. 1.Есептерді шығар. «Ойлан, жұптас,талқыла» әдісі 1-топ: №1 (а) (14*10):7=70 Ж: Әр қатарға 70 оқушы. 2-топ: №1(ә) (24+18):7=6 Ж: әр балаға 6 кәмпит. 3-топ:№3 70:7=10 Егілмеген 10 оқушы. Тақтамен жұмыс.№4 Есеп 150*2=300(м) мектеп пен үй арасы. 300:3=100(м) Дүкен мен мектеп арасы. « Білегіңе сенбе, біліміңе сен» №2 Өрнектердің мәндерін тап: Үш топ тақтаға орындайды. (80+16):8=12 (900+12):3=304 (600+60+8):2=334 (70+14):7=12 (800+28):4=207 (900+60+9):3=323 (60+12):6=12 (600+30):6=105 (800+40+8):4=424 « Кім алғыр» ойыны Топтық жұмыс. « Білгір болсаң шешіп көр, тапқыр болсаң шауып көр!» №5 1- топ: Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларын және жақшаларын қой. №6  2-топ: Бос тор көздерге тиісті санды тауып қой. №6 (ә) Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу. 748,602,89.1240,620,888. Логикалық тапсырма: «Қошақанға көмектес» «Иә»- «жоқ» математикалық диктант .Үш топ қорғайды. 1-топ: 1. 1дм=100см..... 2. 1кг=1000г......... 3. 7*8=56............ 4. Масса өлшем бірлігі= метр.... 2-топ: 1. 1км=10м.......... 2. Шаршының барлық қабырғасы тең.......... 3.Уақыт өлшем бірлігі---сағат......               4. 8*8=65............ 3-топ: 1. Екі жағы шектелген түзу сызық –сәуле........... 2.Ұзындық өлшем бірлігі—тонна........... 3.1 тәулі.—24 сағат........ 4. 9*5=45............. Үйге тапсырма: № 6(а) «Бағдаршам» түстері арқылы « Талпындым» «Жеттім» Ынталандыру мақсатында смайлик,жұлдызшалар пайдалану. «Топ басшылары» бағалап отырды. Аяқталуы Сабақты қорытындылау. Не ұнады? Не ұнамады ? Пікірін жазып ілу. «Білім ағашына» «Желкенді қайық» сабақ ұнаса қайықтың желкенін жасыл түске боялады. Бір медаль бір миссия Кері байланыс
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.