Менің өмірім » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама

Менің өмірім

11-01-2016, 01:20
Автор: Guljazira90
Қарау саны: 182
Пікірлер: 0
Версия для печати
Сабақтың тақырыбы:Менің өмірім Ж.Жабаев Сабақтың мақсаты: Білімділік:бала Жамбылдың өнер адамы болып қалыптасуындағы өскен ортасының,ұлттық салт-дәстүрінің әсерін түсінуге жағдай туғызу. Дамытушылық:оқушыларды шығармашылықпен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Тәрбиелік:ақынның өмірлік мақсаты мен арманына жетудей талпынысы мен табандылығын үлгі ету. Сабақтың түрі:дамыту Сабақтың әдіс-тәсілдері:топпен жұмыс Сабақтың көрнекілігі:суреттер,сұрақтар,мақал-мәтелдер,слайдтар Пәнаралық байланыс:бейнелеу өнері Сабақ барысы: Қызығушылықты ояту. Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін айтады. Оқушылар топтарына жайғасады. Почта жәшігіндегі хаттармен танысады. Үй тапсырмасын сұрап өту Жаңа сабақты түсіндіру. Жаңа сабақ:Ж.Жабаев.Менің өмірім 1.Ж.Жабаевтың өмірбаяны жайлы сұрау. 2.Ж.Жабаевтың әкесі жайлы оқушылар жазып келген шығармашылық жұмыстарын оқиды. 3.Анасы жайлы білетіндерін ортаға салады. 4.Ж.Жабавтың руы-туралы оқушының шығармасын тыңдау. Өтілетін тақырыпты ашу үшін оқушыларға өлеңді оқып беру,өлеңге оқушылар ат қояды. Қақаған қар аралас соғып боран, Ел үрей-көк найзалы жау тарыған. Байғара,Жамбыл,ханда мен туыппын, Жамбыл деп қойылыпты атым содан. Менің өмірім Оқулықпен жұмыс Мәтінді оқушыларға оқыту,әр бөлікке ат қою 1-топ.Жамбыл тауы 2-топ.Менің отаны кең байтақ 1-топ.Бала Жамбылдың өнерге әуестігі 2-топ.Сүйінбаймен кездеседі Сөздікпен жұмыс Сергіту сәтін жасату. 1-топ 2-топ Елдің жырын жырлаған Домбырасыз ән қайда? Қайғысын да толғаған Домбырасыз сән қайда? Домбырасыз ешқашан Ән мен күй бар өмірде, Жүрекке ем қонбаған. Оттай лаулап жанбай ма "Кім алғыр?" ойыны 1.Ақынның өз әкесін "көшпенді кедей болған"дегенін қалай түсінесің? 2.Жамбыл өз туған жерін қалай суреттейді? 3.Жамбылдың әкесі кім? Сабақтың тақырыбы:Менің өмірім Ж.Жабаев Сабақтың мақсаты: Білімділік:бала Жамбылдың өнер адамы болып қалыптасуындағы өскен ортасының,ұлттық салт-дәстүрінің әсерін түсінуге жағдай туғызу. Дамытушылық:оқушыларды шығармашылықпен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Тәрбиелік:ақынның өмірлік мақсаты мен арманына жетудей талпынысы мен табандылығын үлгі ету. Сабақтың түрі:дамыту Сабақтың әдіс-тәсілдері:топпен жұмыс Сабақтың көрнекілігі:суреттер,сұрақтар,мақал-мәтелдер,слайдтар Пәнаралық байланыс:бейнелеу өнері Сабақ барысы: Қызығушылықты ояту. Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін айтады. Оқушылар топтарына жайғасады. Почта жәшігіндегі хаттармен танысады. Үй тапсырмасын сұрап өту Жаңа сабақты түсіндіру. Жаңа сабақ:Ж.Жабаев.Менің өмірім 1.Ж.Жабаевтың өмірбаяны жайлы сұрау. 2.Ж.Жабаевтың әкесі жайлы оқушылар жазып келген шығармашылық жұмыстарын оқиды. 3.Анасы жайлы білетіндерін ортаға салады. 4.Ж.Жабавтың руы-туралы оқушының шығармасын тыңдау. Өтілетін тақырыпты ашу үшін оқушыларға өлеңді оқып беру,өлеңге оқушылар ат қояды. Қақаған қар аралас соғып боран, Ел үрей-көк найзалы жау тарыған. Байғара,Жамбыл,ханда мен туыппын, Жамбыл деп қойылыпты атым содан. Менің өмірім Оқулықпен жұмыс Мәтінді оқушыларға оқыту,әр бөлікке ат қою 1-топ.Жамбыл тауы 2-топ.Менің отаны кең байтақ 1-топ.Бала Жамбылдың өнерге әуестігі 2-топ.Сүйінбаймен кездеседі Сөздікпен жұмыс Сергіту сәтін жасату. 1-топ 2-топ Елдің жырын жырлаған Домбырасыз ән қайда? Қайғысын да толғаған Домбырасыз сән қайда? Домбырасыз ешқашан Ән мен күй бар өмірде, Жүрекке ем қонбаған. Оттай лаулап жанбай ма "Кім алғыр?" ойыны 1.Ақынның өз әкесін "көшпенді кедей болған"дегенін қалай түсінесің? 2.Жамбыл өз туған жерін қалай суреттейді? 3.Жамбылдың әкесі кім? Екі топқа өлең жасыру. оқушылар өлең ішінде қалдырылып кеткен сөздерді тауып орындарына қояды. "Сиқырлы ұяшық" ойыны 1-топ:Жұмбақ жасыру 2-топ:Мақалдың жалғасын табу 1-топ:Менің бақытты сәтім 2-топ:Өлең ұйқасын тап.Ән тыңдау Қортындылау:Оқушылардың білімдерін тірек сызба арқылы бекіту.Оқушыларды балдық жүйе арқылы бағалау. Екі топқа өлең жасыру. оқушылар өлең ішінде қалдырылып кеткен сөздерді тауып орындарына қояды. "Сиқырлы ұяшық" ойыны 1-топ:Жұмбақ жасыру 2-топ:Мақалдың жалғасын табу 1-топ:Менің бақытты сәтім 2-топ:Өлең ұйқасын тап.Ән тыңдау Қортындылау:Оқушылардың білімдерін тірек сызба арқылы  бекіту.Оқушыларды балдық жүйе арқылы бағалау.
Рейтинг статьи:
  
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.