Құстардың күзгі тіршілігі » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
» » » Құстардың күзгі тіршілігі

Құстардың күзгі тіршілігі

27-10-2015, 22:10
Автор: bilimtime
Қарау саны: 394
Пікірлер: 0
Версия для печати

Ақмола облысы

Жақсы ауданы

Запорожье ауылы

Запорожье орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Абилова Венера Шөптібайқызы

Сабақ тақырыбы: Құстардың күзгі тіршілігі.

Мектеп: Запорожье орта мектебі

Күні: 14.09.2015

Мұғалім есімі: Абилова В.Ш.

Сынып 1 «А»

Қатысқандар саны: 23

Қатыспағандар саны

-----------

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Құс түрлері және жыл құстары туралы өзіндік ерекшеліктер

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Сурет бойынша әңгімелей алады, бір-біріне сұрақ қоя алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Құс түрлерін ажыратады және өзіндік ерекшеліктерін сипаттай алады.

Кейбір оқушылар:

Құстардың тіршілігін бақылай алады, берілген сөздерден сөйлем құрайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар ....(істей алады)

Өздері сабақ мақсатын құра алады.

Құстарды түріне қарай топтастырады.

Топпен жұмыс істей алады.

Құстардың күзгі тіршілігін әңгімелей алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Құс, тіршілік, өз бетімен, ұшады, қоректенеді.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған мақсаттар:

Жыл құстары күзде қалай тіршілік етеді?

Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба?

Не себепті құстар жылы жаққа ұшып кетеді?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Сөздікпен жұмыс, көру диктанты, суретті бояу.

Алдыңғы оқу : Осы тақырып бойынша алдыңғы алған білімдері; жеміс түрлерін ажырата алады және жеміске байланысты тақпақ біледі.

Жоспарланған уақыт:

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз )

Ресурстар

Басталуы:

8 мин

—Кіріспе.

Ұйымдастыру.

Сергіту сәті. «Ұшты-ұшты»

 

Топқа бөлу.

1-топ. Қыста қалатын құстар»

2-« Жыл құстары».

«Алматыкітап»

 

«Құстар тізбегі» жаңа сабақ.

1-тапсырма. «Менің тобым»

Өз тобының атауларын қорғайды.

 

 

2-тапсырма. «Кім шапшаң?» суретті құрастыру.

Ф.Б. Мадақтама сөздер арқылы. Ұ.Ж.

 

3-тапсырма. –«Аудио-видео» әдісі. Үнтаспадан құстардың дыбысын тыңдату, көрсету.

Ф.Б. (Мұғалімнің мадақтау сөздері арқылы).

Сергіту сәті. «Қарлығаштар» биі.

 

 

3- тапсырма. «Менің сыйқырлы добым» оқулықпен жұмыс.

Мәтін бойынша сұрақ-жауап.

Ф.Б.( Мұғалім фигуралар арқылы бағалайды)

Т.Ж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Видеодерек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы.

4 мин

Рефлексия. « Баспалдақ».

 

 

 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.