С.Мұқанов «Лашын» » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама

С.Мұқанов «Лашын»

6-05-2016, 12:37
Қарау саны: 372
Пікірлер: 0
Версия для печати
Сабақтың тақырыбы: С.Мұқанов «Лашын»
Сабақтың мақсаты:Шығарма мазмұны мен идеясын түсіну,құсбегілік туралы мағлұмат беру Сілтеме:Оқулық,электронды оқулық ОЖ(ойлау жолдары):СТО.Дарынды,талантты балаларды анықтау,ДО ОӘ (оқу әдістері):топтық жұмыс,еркін жазу,сұрақ-жауап,әңгімелесу ОҚ (оқу құралдары):АКТ,маркер,парақша,тақта,стикерлер
Сабақ барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі
2.Санау арқылы топқа бөлу Мақсаты Түрткі Критерий Мұғалім әрекеті Оқушы іс-әрекеті Уақыты Бағалау Білу Мағлұмат пен деректердi еске түсiру «Ыстық орындық» арқылы үй тапсырмасын сұрау Өткен тақырыптарын еске түсіру 1. М.Әуезовтің өмірі мен қызметі 2 « Ақын қонақтар»туралы түсінік. Сұрақтарға жауап береді,түсінік айтады 5мин Өзара бағалау Түсіну Оқу материалдары бойынша әңгіменің әрі қарай не туралы болатындығын, оның салдары мен нәтижелерін болжау Ой қозғау Ақын өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет Оқушыларды топқа бөле отырып,тапсырмалар уақытын белгілеу •1900 жылы Солтүстік Қазақстан облысында туған. •Молдадан оқып, сауатын ашады. •Абайдың,Ғабдолла Тоқайдың кітаптарын оқып, өседі. •Омбы қаласында мұғалімдік оқу оқиды. •Шығармалары: «Сұлушаш» поэмасы, «Өмір мектебі», «Аққан жұлдыздар», «Балуан Шолақ», «Ботагөз» романдар, повестер жазған. Үйден қарап келген мәліметтері бойынша салыстырып,дәптерге жазып алады 13мин Вербальді Қолдану Ұғымдар мен қағидаларды жаңа жағдайларда қолдану «Кім тапқыр?»ойыны арқылы оқушылар постер қорғайды Әр топ берілген тақырыптар бойынша сөйлейді 1.Ахметтің портретін табыңдар 2.Дабыл аспабы туралы деректі тапқызады 3.Құсбегілік деген не екенін сұрайды Мәтінмен толық танысады,сұрақтарға жауап береді,бөлімдерге бөледі: •Балтабай ауылында •Балтабайдың Ақметі •Ақмет лашынының сипаты •Ақметтің лашынды құс алуға шығаратын мезгілдері. •Лашынның үйрек алу тәсілдері. •Дабыл қағудың мәнісі. •Лашынның қазды алған кездегі амалы. •Лашынға  қарсы дуадақтың көрсеткен қайраты. •Құстардың таң ата жайылуға шығуы. •Құстардың қойған қаруылына көрінбей, естіртпей баруы 7 мин Топтар бірін-бірі бағалайды Талдау Ұсынылған фактілердің маңыздылығын айқындау Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жазу Шығарманы үлгіге қарап, оқушылар өздері талдайды Шығарманың композициялық құрылымына талдау жасау • Шығарманың тақырыбы- •Оқиғаның басталуы – •Оқиғаның шиеленісуі – • Оқиғаның шарықтау шегі – •Оқиғаның аяқталуы – •Шығарманың идеясы – 7мин Топ басшысының бағасы Жинақтау Өз білімдерін шығрамшылық-пен қолдану «Кім білгір?» ойыны арқылы оқушылар бір-біріне сұрақ қояды Әр бөлімді әңгімелеп меңгерген соң оны мынадай шығармашылық жоспарға жинақтау І Кіріспе: а)Балтабай ауылында. ІІ Негізгі бөлім: Саятшылық. а) құсбегі – Ақмет б) Ақмет лашынының мүсіні. в)Ақмет пен лашынның өнері. г) Шілдеде құс алу. Әңгімеден теңеу, эпитетті тауып, дәптерге жазу. 5 мин Топтар бірін-бірі бағалайды Бағалау Жасалған шешімдер мен қорытындылардың берілген фактілерге сәйкестігін анықтау Жаңа тақырыптан не түсіндің? Сабақ саған ұнады ма? Неге түсінбедің?Бүгінгі сабақтан не алдың? Мәтінді толық меңгеру Оқушылармен сұхбаттаса отырып сабақты қорытындылайды Оқушылар сұраққа жауап бере отырып,сабақты бағалай алады. 3 мин Топтар бірін-бірі бағалайды Кері байланыс немесе рефлексия «БҮҮ» 5 мин Үйге тапсырма. Шығарманың мазмұнын оқу. « Саятшылық – өмірдің бір қызығы»тақырыбында шығарма жазу Бағалау. Сумативті
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.