Тізбектелген сабақтар топтамасын орташа мерзімді жоспарлау » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
» » » Тізбектелген сабақтар топтамасын орташа мерзімді жоспарлау

Тізбектелген сабақтар топтамасын орташа мерзімді жоспарлау

16-02-2015, 18:45
Қарау саны: 2037
Пікірлер: 0
Версия для печати
Тізбектелген сабақтар топтамасын орташа мерзімді жоспарлау


Сабақтың тақырыбы 2.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

3. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер 4. Оқып-үйренудің нәтижесі
(сабақ соңында оқушылар нені біліп шығады,ұғынады деп үміттенесіз?) 5. Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
(Барлық оқушылардың сабаққа қатысқанын қалай білесіз?)

6. Бәрін қоса есептегенде бағалау
(сабақ соңында жоспарыңыз бойынша оқушы тақырыпты қаншалықты меңгерген қалай біле аласыз?Қандай бағалау тәсілін
қолданасыз?)
7. Ресурстар
Жалпы мақсаты: Жүректің құрылысы.Жүрекшелер мен қарыншалардың ролі.Жүрек қақпақшалары, Қанайналымның үлкен және кіші шеңберлері, Жүрек және қан тамырлар жұмысының реттелуі, Гуморалдық реттелу.Шамадан тыс бұлшықет әрекетінің жүрек пен қан тамырларына әсері, Гуморалдық реттелу.Шамадан тыс бұлшықет әрекетінің жүрек пен қан тамырларына әсері туралы оқушылардың білімін жүйелеу және толықтыру,осы тақырыптар бойынша ойларын жинақтауға үйрету, білім беруде жаңа тәсілдер арқылы оқушыларды қалай оқуға үйрете отырып топпен жұмыс жасауға, АКТ ақпаратын қолдана білуге, сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру, өзін-өзі бағалауға үйрету,өз бетінше білім алуға тәрбиелеу.
1.








Жүректің құрылысы.Жүрекшелер мен қарыншалардың ролі.Жүрек қақпақшалары.

Жүректің құрылысы, қызметімен таныстыру.
Оқушылардың ойлау есте сақтау қабілетін дамыту, белсенділігін қалыптастыру
Өздігінен жұмыс істеуі мен өз білімін өзі бағалап,тексере білуге қалыптастыру.
1.племанизм әдісі арқылы топтастыру. 2.Топтық жұмыс
3.Диалогты оқыту.
4.Деңгейлік тапсырма
5.Жеке,жұптық
жұмыс «тексеру» кері байланыс 6.ББҮ-білдім,не білемін,не білгім келеді.
Сергіту.




Жүректің құрылысы.Жүрекшелер мен қарыншалар дың ролі. Жүрек қақпақшаларының маңызын біледі. Жүректің құрылысын біледі. Оқушылардың жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай білуін анықтау, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасын арттыру.

1. племанизм әдісі арқылы топтас тыру
2.топта, жұпта талқылау, 3.постер қорғау,топтық жұмыста оқушылар сабаққа белсене қатысып,өз қабілеттерін таныта алады,өз ойын ашық айта алады.
тренинг


1.Үш шапалақ арқылы топқа бөлінуді бағалайды 2.постер қорғағанда әр топ екі жұлдыз бір тілек арқылы ұсыныстарын айтып отырады.




Суретті қағаздар,
Маркер,
Бағалау кестесі
Стикер
Биология 8 кл.слайд.






2. Қанайналымның үлкен және кіші шеңберлері. Қанайналымның үлкен және кіші шеңберлерімен таныстыру
Оқушылардың сыни ойлауын, есте сақтау қабілетін дамыту.
Ынтымақтасттықта жұмыс жасауға бағыттау
1.Сәлемдесу,ыстық орындық,жүйке 2.жүйесінің бөлімдері бойынша топқа бөлу.
3.интерактивті тақта арқылы сыйқырлы сұрақтар,
4.инсерт әдісі жеке,топпен жұмыс,
5.деңгейлік тапсырма,сергіту сәті,бағалау парағы. Оқушылардың жаңа тақырыпты меңгере отырып,топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасын арттыру, пәнге қызығушылығы арттыру,өз ойларын еркін,жан-жақты жеткізуді үйренеді. 3.Сыйқырлы сұрақтар арқылы тақырыпты ашады,постер қорғау
4.инсерт әдісі арқылы жеке,топпен жұмыс жүргізілді.Топпен жұмыста озық ойлы оқушылар алға суырылып шықты. Фигуралар арқылы бағалайды,ым-шара арқылы бағалау,постер қорғағанда әр топ үш шапалақ арқылы қолпаштайды.Сабақ соңында алған көңіл-күйін белгілейді. Суретті қағаздар,
Маркер,
Кеспе қағаздар
Бағалау кестесі
Стикер,биология 8 кл,постер.

3.

Жүрек және қан тамырлар жұмысының реттелуі. Жүрек және қан тамырлар жұмысының реттелуімен таныстыру
Жүрек және қан тамырлар жұмысының реттелуі бойынша ой-өрістерін кеңейту, топтық жұмыс жасауға дағдыландыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Өздігінен ізденуге талпындыру. 1.Көніл-күйін смайлингтермен көрсету,
2.племанизм арқылы жұптастыру,
3.біреуі үйде үшеуі қонақта әдісімен топтық жұмыс,постер қорғау
4.,ассосация қорғау, сергіту,
5.венн диаграммасы
Оқушылардың жаңа тақырыпты меңгере отырып,топта жұмыс жасай біледі, бір-бірімен тіл табысу арқылы нәтижеге жетеді, қалай нені оқу керектігін үйренеді,сыни тұрғыдан қолдануға үйренеді,бағалау арқылы өз білімінің деңгейін саралауды үйренеді. 3.Топтық жұмыс,
4.диалог арқылы сұрақ-жауап алу.
5.Біреуі үйде үшеуі қонақта әдісі арқылы 6.постер қорғау,
7.бес саусақ әдісі арқылы кері байланыс орнату. Постер қорғағанда әр топ екі жұлдыз бір тілек арқылы ұсыныстарын айтып отырады,сұраққа жауап бергенде жетон арқылы бағаланады,бағдаршам көздері арқылы бағалау ым-шара арқылы бағалау. смайленгтерСуретті қағаздар,
маркер,
Слайд
Бағалау кестесі
Стикер,интерактивті такта,муляж

4.




Гуморалдық реттелу.Шамадан тыс бұлшықет әрекетінің жүрек пен қан тамырларына әсері. Гуморалдық реттелу.Шамадан тыс бұлшықет әрекетінің жүрек пен қан тамырларына әсерімен таныстыру.
Әр оқушының білімділік, қабілетін ояту, есте сақтау, ой-өрісін дамыту.
Өзін-өзі басқаруға жетелеу және әділ болу, ұйымшыл болуға баулу. 1. бойынша топтасу.
2.Жигсо әдісін қолдану,
3.постер қорғау,
4.сергіту. Оқушылардың тарау бойынша алған білімі қорытындылай алады,жоғары балл алуға ұмтылады,белсенділік танытады әріптесін бағалауға дағдыланады,сыни ойланып таңдау жасайды және шешім қабылдайды. 1.Үлкен ми сыңарлары арқылы топтасады,
2.флеш тренинг, 3.топпен жұмыс жасау нәтижесінде оқушылардың бір-біріне көмек көрсетуге бейімделеді. Екі жұлдыз бір тілек арқылы постерді бағалайды,деңгейлік тапсырманы жұптасып бағалайды,презентацияны ым-шара арқылы бағалайды. Слайд суреттері
Кеспе қағаздар
Муляж,ермексаз,биология 8 кл,бағалау парағы














Мен мектептегі тәжірибе кезеңін жетінші қазаннан бастадым.Тізбектелген төрт сабағымның топтамасын орташа мерзімді жоспарлау кезінде кітапты,қосымша материалдарды басшылыққа ала отырып құрдым.Орта мерзімді жоспарым 8-класс биология пәнінің IV бөлімі «Жүйке жүйесінің жалпы сипаттамасы» бойынша құрдым. «Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі», «Жүйке жүйесінің бөлімдері», «Ми діңінің құрылысы.Мишық», «Үлкен ми сыңарлары.Жүйке жүйесінің гигиенасы.» деген сабақтарды өткіземін, оқушылар топтасып жұмыс жасап, салыстырып талдау жасап,өз ойларын еркін айта білуге,тұжырымдай алуына қол жеткіземін. Орта мерзімді жоспарымның мақсаты жүйке жүйесінің маңызы мен құрылысы,қызметін таныстыру,жұлынның қызметімен,мидың құрылысы, қызметімен,ми бөліктері және үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтары туралы оқушылардың білімін жүйелеу және толықтыру,осы тақырыптар бойынша ойларын жинақтауға үйрету, білім беруде жаңа тәсілдер арқылы оқушыларды қалай оқуға үйрете отырып топпен жұмыс жасауға,АКТ ақпаратын қолдана білуге,сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру,өзін-өзі бағалауға үйрету, өз бетінше білім алға тәрбиелеу.Сабағым қызықты өту үшін оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында әр сабақта жаңа өдіс тәсілдермен түрлендіріп өткіземін. Бірінші сабағымда жүйке жүйесінің бөлімдері арқылы топтастырамын.Сабақтың тұсаукесер бөлімі «үш түлі күнделік әдісі» арқылы жүзеге асты.ББҮ бойынша кері байланыс жасаймын .Интерактивті тақтадан «портрет сыры» ғалымдардың ашқан жаңалығын автор орындығына отырғызып хабарлап айтады, видиоролик арқылы сергіту сәті жасаймын. Екінші сабағымда «жүйке жүйесінің бөлімдері»арқылы топқа бөлемін. Сабақ барысында «инсерт әдісі» арқылы жеке, топтасып жұмыс жасауға үйретемін сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру мақсатында бағалау түрлерін қолданып сабағымды бекітемін. Үшінші сабағымда «племанизм әдісі» арқылы жұптастырып топқа бөлемін . Жаңа сабақты біреуі үйде үшеуі қонақта әдісімен меңгертемін. Венн диаграммасы арқылы ми мен жұлынды салыстырды өз ойларын ашық айтауға үйренеді. Төртінші сабағымда «үлкен ми сыңарларының бөлімдері» арқылы топқа бөлемін. Сабақтың негізгі бөлімі сыни тұрғыдан ойлаудың ЖИГСО стратегиясы бойынша жүзеге асады деп ойлаймын. Сабақты бекітуге сәйкестік тестін қолданамын. Оқушыларға сапалы білім беретін осындай сабақтар көп ізденісті,уақытты,мұғалім шығармашылығын қажет етеді,жаңа әдіс-тәсілдер түрлерін сабақта пайдалану арқылы мол төжірибе жинақтауға болатынын түсінемін.


№29 орта мектебі биология пәні мұғалімі Шыныбаева Ж.Е.
Рейтинг статьи:
  
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.