Рефлексивтік есеп » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама

Рефлексивтік есеп

13-03-2016, 13:45
Қарау саны: 2788
Пікірлер: 0
Версия для печати
Күні: Сыныбы: 8 «Б» Пәні: Қазақстан тарихы 8 «Б» сынбында Қазақстантарихы пәнінен өткізілген сабаққа рефлексифті есеп Тақырыбы: Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформалар Сабақ алдымен жаңа форматта жоспарланды.Бірнеше рет қаралып сабақ жоспары құрылды. Іс-әрекетті бойынша зерттеуге үш оқушы таңдалған: А-оқушысы В-оқушысы С-оқушысы Бұл сабақта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін алдымен тренинг өткіздім. Ол балалар үшін өте маңызды болды.Тақтаға суреттер ілінді.Сол суретте не бейнеленгені баяндалды. Бұл жерде оқушыларды сыни ойлата алдым деп ойлаймын. Әсіресе бұл жұмысқа А.В.С оқушыларымның бәрінің дерлік ат салысуы маған ұнады. Келесі тапсырма салыстыру парағын толтыру. Оқушылар үшін өте қызықты өтті. Жаңа сабақты меңгертуде оқушылар оқулықпен жұмыс жасады.ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы. Сабақтан кейін талдау жұмысы жасалды. Шығармашылық топ мүшелері мен қатысқан мұғалімдер өз ойларын айтты және оқушылардың қалай жұмыс жасағандарын басқа пәндермен салыстырғанда. оқушылар топтасып жұмыс жасай алады, өз беттерімен ізденеді, ойларын еркін айта алады мұғалімнің көмегінсіз. С,Т,Б әріптері арқылы амандасты ,сұрақ-жауап беру арқылы диалогқа түсті,жаңа сабақты игеруге сыни тұрғыдан ойлау модулі арқылы ойлата білді, жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар берілді,әр жасалған тапсырмалардың барлығы әр түрлі бағалау әдістерімен бағаланды. (баллдық жүйе арқылы бағалау,екі жұлдыз,бір тілек т.б) А-деңгейіндегі оқушы сабақ барысында белсенді, топпен жұмыс жасай алды,ойын нақты еркін жеткізе алды В-деңгейіндегі оқушы өзін еркін сезінеді, өзіне-өзі сенімді,белсенділік танытып отырды С-деңгейіндегі оқушы ұяң, өз-өзіне сенімсіз,топпен жұмыс кезінде өзі белсенділік танытқан жоқ, бірақ постер қорғау кезінде өз ойын айта білді. Оқушыларға соның ішінде әр деңгей бойынша өзін-өзі бағалау ұнаған. Қаулы: Мен , болашақта осы бағдарлама бойынша жұмысты жүйелі , тиімді жүргізу арқылы оқушылардың тереңде жатқан ойын дамыта , оларды сөйлеуге , сыни тұрғыдан ойлауға , өмірде де тиімді пайдалана алтындай және дәлелдеуге үйрету.
Рейтинг статьи:
  
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.