11 сынып орта мерзімді жоспар » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама

11 сынып орта мерзімді жоспар

13-01-2016, 21:58
Автор: Агнур
Қарау саны: 910
Пікірлер: 0
Версия для печати
Орта мерзімді жоспар 11 сынып . Жылдық сағат саны: 34 Апталық сағат саны: 1 Сабақтың тақырыбы С/с Күні Сабақтың мақсаты Оқып-үйренудің нәтижесі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Бағалау түрлері Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Қосымша пайд. әдебиеттер Үй жұм. Модульдер 1 Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. 1 3.09 ЕТ кабинетіндегі ережелер ЕТ кабинетіндегі ережелерді жатқа біледі Топтық, жұптық әдіс. Рефлексия «бағдаршам» .Өзін-өзі бағалау. Формативтік бағалау. Топтық, жұптық әдіс. Информатика негіздері Журналы 2012 №1 1 Сыни тұрғыдан ойлаудиалогтық оқыту, Ақпарат және ақпараттық үдерістер (3 сағат) 2 Ақпараттарды өңдеу, ақпаратты іздеу және таңдау, іздеу әдісі, таңдау критериясы. 1 10.09 «Информатика» пәнінің зерттеу обьектілерімен танысады ақпараттық кеңістік терминінің ортақ түсінігі қалыптастыру. Ақпараттық технологиялардың теориялық негіздері бойынша базалық білім жүйесін меңгерту Ақпараттық қоғам орнатудың негізгі шарттарымен танысады. Әлемдік ақпараттық ресурстардың ұйымдастырылған құрылымы-мен танысады Әңгіме-дебат, Топтық әңгіме Критерий бойынша бағалау. Рефлексия Топтық, әдіс. Тірек- схема сызба-лары арқылы ой пікір-лерін тыңдау Интернет ресурстарын қолданады 2-3 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, диалогтық оқыту, топтық жұмыс 3 Сараптама жүйесі 1 17.09 Алынған ақпаратты талдау және оларды сын көзбен бағалау 4 Жасанды интеллект. Практикалық жұмыс 1 24.09 Ақпаратты алу, өңдеу, іздеу. Компьютер-ақпаратты өңдеу құралы (2 сағат) 5 Қазіргі заман бағдарламалық қамтамасыз етуге шолу. Программалық қамтамасыз етуді орнату және жою 1 1.10 Программалаудың ғылым ретіндегі дамудың негізгі кезеңдерімен танысады программалық қамтамасыз етуді әзірлеудің негізгі бағыттарымен, қағидаттарымен таныстыру Заманауи программалау тілдерін және олардың заманауи тенденцияларының бар екенін біледі Программалық қамтамасыз етуді жасап шығару бөлімінде шағын жеке қосымшалар да, программалар да, едәуір ауқымдағы информатикалық жүйелер де жасалатынын біледі. «Кім жылдам» «Конверттегі сұрақ». Топтық жұмыс. Сөздік әдістер: түсіндіру, әңгіме, әңгімелесу,кітаппен жұмыс Рефлексия Формативтік,сума тивті бағалау Өзін-өзі бағалау. Топтық жұмыс. Жұптық жұмыс. Информатика 30 сабақ. Интернет ресурстарын қолданады Информатика практикумы 4 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту,АКТ, топтық жұмыс Оқытудағы басқару және көшбасшылық 6 Операциялық жүйенің параметрлерін баптау және қалпына келтіру. 1 8.10 ОЖ параметрлерімен танысу қажетті нақты міндеттерді шешу үшін визуалды программалау және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, бастапқы теориялық білім мазмұның қалыптастыра-ды Көрнекі әдістер: иллюстрация және демонстрация Критерий бойынша бағалау. Формативтік бағалау. Топтық жұмыс. ДК Оқулық. Интернет ресурстарын қолданады 5 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту,АКТ, Оқытудағы басқару және көшбасшылық Ақпараттық технологиялар және телекоммуникация (21 сағат) 7 Деректер қоры (кестелік, иерархиялық, желілік) 1 15.10 ДҚ программасының құрылымымен танысып өмірде қолдана білу Менюмен жұмыс істеп үйрене бастайды Көрнекі әдістер: иллюстрация және демонстрация. Жаттығу әдістері: «Кім жылдам» Өзін-өзі бағалау. Формативтік,сума тивті бағалау Топтық әдіс. практикалық жұмыс, Оқулық. Интернет ресурстары Электронды оқулық. Жұмыс дәптері. ДК 6 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, диалогтық оқыту, топтық жұмыс Оқытудағы басқару және көшбасшылық 8 Реляциалық деректер қоры, деректер қорын басқару жүйесі (ДҚБЖ). №1 бақылау жұмысы 1 22.10 Элементтер панелімен жұмысты үйренеді. Пішін қасиеттеріне сипаттама береді Топтық әдіс. Миға шабуыл, “Кері байланыс парағы” Рефлексия “Бас бармақ” Өзін-өзі бағалау. Формативтік, сума тивті бағалау Топтық әдіс. Жеке жұмыс 7-8 9 Деректерді ұсыну пішіні (кестелер) 1 29.10 Процедураның міндеті мен қолданылуын таныстыру. Хабарлаудың тәсілдерімен танысады Барлық әдістер процедура болатынын ұғынады. Процедура функциясы мен командасында жұмыс жасайды. Топтық әдіс. ”Конверттегі сұрақтар», практикалық жұмыс, “Қораптағы сұрақтар”, Өзін-өзі бағалау. бірін бірі бағалау Топтық әдіс. Деңгейлік тапсырмалар практикалық жұмыс, 9 10-11 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Рейтинг статьи:
  
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.