6 » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама

6

13-01-2016, 21:14
Автор: Агнур
Қарау саны: 400
Пікірлер: 0
Версия для печати
Пәні: Информатика Сынып: 6 сынып Пән мұғалімі: Сағат саны: 34 сағат Аптасына: 1 сағат І тоқсан ІІ тоқсан ІІІ тоқсан ІV тоқсан Барлығы 9 7 10 8 34 Жоспарлық бақылау сабақтары Түрлері І тоқсан ІІ тоқсан ІІІ тоқсан ІV тоқсан Барлығы Бақылау жұмыстар 1 1 1 1 4 Практикалық жұмыстар 1 1 1 1 4 № р/р Сабақтың тақырыбы С/с Күні Сабақтың мақсаты Оқып-үйренудің нәтижесі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Бағалау түрлері Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Қосымша пайд. әдебиеттер Үй жұм. Модульдер Кіріспе (1 сағат) 1 Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру 1 ЕТ кабинетіндегі ережелер ЕТ кабинетіндегі ережелерді жатқа біледі Топтық, жұптық әдіс. Рефлексия «бағдаршам» Өзін-өзі бағалау. Формативтік бағалау. Топтық, жұптық әдіс. Информатика негіздері Журналы 2012 №1 1 Сыни тұрғыдан ойлаудиалогтық оқыту, Ақпарат және ақпараттық үдерістер (4 сағат) 2 Информатика, ақпарат, ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері 1 «Информатика» пәнінің зерттеу обьектілерімен танысады ақпараттық кеңістік терминінің ортақ түсінігі қалыптастыру. Ақпараттық технологиялардың теориялық негіздері бойынша базалық білім жүйесін меңгерту Ақпараттық қоғам орнатудың негізгі шарттарымен танысады. Әлемдік ақпараттық ресурстардың ұйымдастырылған құрылымы-мен танысады Әңгіме-дебат, Топтық әңгіме Критерий бойынша бағалау. Рефлексия Топтық, әдіс. Тірек- схема сызба-лары арқылы ой пікір-лерін тыңдау Интернет ресурстарын қолданады 2-3 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, диалогтық оқыту, топтық жұмыс 3 Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі 1 Программалаудың ғылым ретіндегі дамудың негізгі кезеңдерімен танысады программалық қамтамасыз етуді әзірлеудің негізгі бағыттарымен, қағидаттарымен таныстыру Заманауи программалау тілдерін және олардың заманауи тенденцияларының бар екенін біледі Программалық қамтамасыз етуді жасап шығару бөлімінде шағын жеке қосымшалар да, программалар да, едәуір ауқымдағы информатикалық жүйелер де жасалатынын біледі. «Кім жылдам» «Конверттегі сұрақ». Топтық жұмыс. Сөздік әдістер: түсіндіру, әңгіме, әңгімелесу,кітаппен жұмыс Рефлексия Формативтік,сума тивті бағалау Өзін-өзі бағалау. Топтық жұмыс. Жұптық жұмыс. Информатика 30 сабақ. Интернет ресурстарын қолданады Информатика практикумы 4 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту,АКТ, топтық жұмыс Оқытудағы басқару және көшбасшылық 4 Вирусқа қарсы программалар, ақпаратты қорғау 1 құрылымдық, модульдық, программалау ұғымдарын түсіндіру қажетті нақты міндеттерді шешу үшін визуалды программалау және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, бастапқы теориялық білім мазмұның қалыптастыра-ды Көрнекі әдістер: иллюстрация және демонстрация Критерий бойынша бағалау. Формативтік бағалау. Топтық жұмыс. ДК Оқулық. Интернет ресурстарын қолданады 5 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту,АКТ, Оқытудағы басқару және көшбасшылық 5 Ақпаратты сығу, мұрағаттау программалары. Практикалық жұмыс №1 1 Visual Basic визуальды бағдарламасының терезелеріне анықтама беру және таныстыру. Пішін қасиеттеріне, оқиғаларына, әдістеріне сипаттама беру Менюмен жұмыс істеп үйрене бастайды Көрнекі әдістер: иллюстрация және демонстрация. Жаттығу әдістері: «Кім жылдам» Өзін-өзі бағалау. Формативтік,сума тивті бағалау Топтық әдіс. практикалық жұмыс, Оқулық. Интернет ресурстары Электронды оқулық. Жұмыс дәптері. ДК 6 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, диалогтық оқыту, топтық жұмыс Оқытудағы басқару және көшбасшылық Компьютер (2 сағат) 6 Есептеу техникасының даму тарихы. Электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдері. 1 Элементтер панелімен жұмысты үйренеді. Пішін қасиеттеріне сипаттама береді Топтық әдіс. Миға шабуыл, “Кері байланыс парағы” Рефлексия “Бас бармақ” Өзін-өзі бағалау. Формативтік, сума тивті бағалау Топтық әдіс. Жеке жұмыс 7-8 7 Қазіргі заманғы дербес компьютердің архитектурасының даму тенденциясы 1 Процедураның міндеті мен қолданылуын таныстыру. Хабарлаудың тәсілдерімен танысады Барлық әдістер процедура болатынын ұғынады. Процедура функциясы мен командасында жұмыс жасайды. Интерфейс құрылымын жасайды. Топтық әдіс. ”Конверттегі сұрақтар», практикалық жұмыс, “Қораптағы сұрақтар”, Өзін-өзі бағалау. бірін бірі бағалау Топтық әдіс. Деңгейлік тапсырмалар практикалық жұмыс, 9 10-11 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту Алгоритмдеу және модельдеу (6 сағат) 8 Алгоритм және оның атқарушылары Бақылау жұмысы №1 1 Функция түрлері мен қызметтерімен танысу. Нұсқаулар (команда) мен түсініктемелерді пайдалануды біледі Топтық жұмыс. Сұрақ-жауап. Формативтік, сума тивті бағалау Практикалық жұмыс Оқулық. Жұмыс дәптері. Электронды оқулық . Нұсқаулық. 12 Қайталау Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, 9 Алгоритмді жазу пішімі, блок-схемалар. 2 Қолданушы интерфесін таныстыру. Қатенің мүмкіндіктерімен танысады. Көп құжатты интерфейсін, қолданушы мәзірін құра біледі. Қатені тексеріп программаның орындалуын көреді. Топтық әдіс. Insert әдісі “Кері байланыс парағы” Формативтік,сума тивті бағалау,бірін бірі бағалау Топтық әдіс. Интернет русурстары 13 14 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту,АКТ, Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту 10 Алгоритм типтері (сызықты, тармақталу және циклдік алгоритмдер). 1 Бағалау Өткен тарау бойынша оқушы деңгейін анықталады Жеке жұмыс Өзін-өзі бағалау. Жеке жұмыс. Қайталау Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту. 11 Алгоритм типтері (сызықты, тармақталу және циклдік алгоритмдер). 1 Бағалаудағы айырмашлықты пысықтау Оқушы өз деңгейін біледі. Алға жоспар жасайды. Жеке жұмыс. Топтық жұмыс Өзін-өзі бағалау. бірін бірі бағалау Жеке жұмыс. Топтық жұмыс Қайталау Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту. АКТ 12 Модель, нақты объектің қасиеттерін бейне ретінде көрсетеді. 1 Қатені тексеру құралдарымен танысады. Операторлардың маңыздылығы мен айырмашылықтарын ажырата біледі Тәжірибелік тапсырмалар арқылы жоба құрады Диалог. Топпен жұмыс. Формативтік,сума тивті бағалау Топтық әдіс Жеке жұмыс. Электрон-ды оқулық. Жұмыс дәптері Интернет ресурстары 15-16 АКТ. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. СТО Диалог. 13 Модельдер түрі. 1 Жиым түрлерімен танысады. Қажетті мәліметтерді сақтау түрін біледі. Программада орындау арқылы операторлар ұқсастығын ажырата біледі Сөздік әдістер: түсіндіру, әңгіме, әңгімелесу, кітаппен жұмыс Жиынтық бағалау Бақылау. Деңгейлік тапсырмалар практикалық жұмыс 17-18 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (17 сағат) 14 WORD мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау. Практикалық жұмыс №2 1 Бағдарламада графиктік файлдарды қолдану Графикалық әдіспен граф. Файлдардың айырмашылы-ғын ажыра-тады. Функция қолдануды үйренеді. Миға шабуыл, “Кері байланыс парағы” Бақылау. Қорытын-ды. Оқыту үшін бағалау Деңгейлік тапсырма-лар. Прак- тикалық жұмыс 19 15 Мәтінді енгізу, пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері. Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар. Бақылау жұмысы №2 1 Нысан түрлерімен таныстыру элементтерін орнатып түрлі нысандарды енгізеді Топтық жұмыс. Сұрақ-жауап. Оқулықпен жұмыс Интерпретация. Қорытынды Топтық әдіс. практикалық жұмыс, ДК Оқулық. Жұмыс дәптері 20 АКТ СТО 16 . Мәтінді енгізу, пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері. Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар 1 Мәтінді енгізу, пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері. Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар танысу Өз бетімен жұмыс жасай алады Сөздік әдістер Көрнекі әдістер Формативті Жұптық жұмыс 21-22 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту. АКТ 17 Нөмірленген және маркерленген тізімдер. Бағандар 1 Шығармашылық жұмыс Өз бетімен жұмыс жасай алады Топтық жұмыс,жеке жұмыс Жиынтық Деңгейлік тапсырма-лар. Прак- тикалық жұмыс Қайталау Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. 18 Беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару. 1 Оқушыға виртуалды терминін ұғындыру. Модельдеу – нысан үлгі. Терезе элементтерін танысту Модельдеу турлерінің қазіргі заманда кең қолданылуы-ның маңызды-лығын ұғынады. Көрнекі әдістер: иллюстрация және демонстрация. Блум таксикоманиясы Кері байланыс Бағдар-шам Прак- тикалық жұмыс ЭО, Қосымша мәліметтер. Сайт беттерінің көмегімен (google.kz) арнайы дайындалған презентациялар 23-24 АКТ СТО Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. 19 Кестелер. Кестелер құру. 1 Кест құралымен таныстыру Фигуралардың пішінін өзгерте алады. Блум таксикоманиясы. Диалог ОҮБ смайликтер Жұптық жұмыс. Диалог. Бағалайды АКТ, интернет, 25 СТО АКТ 20 Кестелерді редакциялау. Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу. 1 Кесте операция түрлерімен танысады Тәжірибелік тапсырмалар арқылы нысандарды моделдейді Комулятивті, АКТ-ні пайдалану Формативті Топтық жұмыс Оқулық. Жұмыс дәптер 26 АКТ Оқытудағы көшбасшылық СТО 21 Кестелерді редакциялау. Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу. 1 Шығармашылық жұмыс Өз бетімен жұмыс жасай алады Топтық жұмыс,жеке жұмыс Жиынтық Деңгейлік тапсырма-лар. Прак- тикалық жұмыс Оқулық. Жұмыс дәптер Подкаст Қайталау АКТ Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. 22 Графикалық объектілерді және көркем жазуларды кірістіру. 1 Модификатор – нысанға арналған іс - әрекет Нысанды әр түрлі жолмен майыстырып, созып, айналдыра алады. Блум таксикоманиясы Жұптық жұмыс ОүБ Топтық әдіс. Жеке жұмыс Оқулық, әдістемелік журнал, АКТ, интернет, падкаст 27 АКТ СТО 23 Суреттер мен жазуларды пішімдеу 1 Графика объектілеріне анықтама беру. Редакторлеу режимінде нысанның бөліктерін бөлікке бөле алады. АКТ, интербелсенді, визуалдандыр жеке, жұптық Бағдар-шам, кері байла-ныс Топтық әдіс. Жеке жұмыс Электрон-ды оқулық. Жұмыс дәптері Интернет ресурстары 28 Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. СТО АКТ Оқытудағы көшбасшылық 24 Суреттер мен жазуларды пішімдеу Практикалық жұмыс №3 1 Көркем жауларына анықтама беру Нысанның сыртқы түрін баптай алады. Блум таксикоманиясы. жеке, жұптық жұмыс ОҮБ смайликтер Деңгейлік тапсырма-лар. Прак- тикалық жұмыс 29 25 PowerPoint интерфейсімен танысу. Презентациялар. Мультимедиялық презентациялардың конструкторы. Бақылау жұмысы №3 1 PowerPoint интерфейсімен танысу. Текстура нысанға орналасады. Материалды таңдай алады. Жұптық жұмыс Кері байланыс 30 26 Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары. 1 Анимациялар арасындағы айырмашылықты ұғындырады. Үшөлшемді графикадағы анимация тәсілдерін ұғындырады Қазіргі кездегі компьютердегі анимация туралы түсінік беру Анимацияның қазіргі кездегі ақпараттық технология саласында қолдану маңыздылығын ұғындыру Топтық жұмыс ОүБ жиынтық Топтық әдіс АКТ, интернет, падкаст Демонстра-циялар Жыл бойы өтілген тақырыптарынан көрме , слайд жасау 31 АКТ Оқытудағы көшбасшылық СТО Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту 27 Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары. 1 Нысанның қандай жылдамдықпен әрекет жасайтынын ұғындыру. Нысанды үш бағытта көреді. Кілт кадрын орнатады. Нысанды анимациялау опциясын таңдау арқылы ерекшелегін ұғынады 32-33 28 Кестелерді, суреттерді, бейнені және дыбысты кірістіру. 1 Берілген жобалар бойынша анықтама беру Берілген жоба бойынша өз түсініктерін қалыптастыру 34 29 Анимация әсерлерін баптау. Презентацияларды көрсету 1 Шығармашылық жұмыс Өз бетімен жұмыс жасай алады Жеке жұмыс Бақылау Жеке жұмыс Қайталау СТО АКТ 30 Анимация әсерлерін баптау. Презентацияларды көрсету Практикалық жұмыс №4 1 Шығармашылық жұмыс Өз бетімен жұмыс жасай алады Жеке жұмыс Бақылау Жеке жұмыс Қайталау СТО АКТ Телекоммуникация (2 сағат) 31 Компьютерлік байланыстың негізгі түрлері. Ауқымды ақпараттық желілер. Интернет 1 Компьютерлік байланыстың негізгі түрлері: жергілікті және ауқымды желі.Ауқымды ақпараттық желілер. Интернет пайда болу тарихы. Интернет желісінің ресурстары Компьютерлік байланыстардың түрлерін білуі тиіс Пікірлесіп түсіндіру, әңгімелеу Кері байланыс Бағдар-шам Прак- тикалық жұмыс ДК Оқулық. 5-6 Диалог, АКТ, өзін-өзі реттеу. 32 Интернетте ақпаратты іздеу. Электрондық пошта. Бақылау жұмысы №4 1 Интернетте ақпаратты іздеу. Іздеу сайттары. Электрондық поштаны құру және қолдану. Электрондық поштамен жұмыс істеуге арналған программалар мен сайттар Интернет желісінің ресурстарын қолдануды меңгеруі тиіс Пікірлесіп түсіндіру, әңгімелеу ОҮБ смайликтер Жұптық жұмыс. Диалог. Бағалайды Жұмыс дәптері 8-9 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту. АКТ Жобалық іс-әрекет(2 сағат) 33 Қорытынды жобаларды әзірлеу 1 Оқушылардың тарау бойынша алған теориялық білімін тексеру, бағалау және берілген тапсырмаларды қорғау. Өткен материалды саралап, компьютерде қолдана білу. Тәжірибелік тапсырмалар арқылы жоба құрады Жеке жұмыс. Қорытынды Бақылау Жеке жұмыс ДК, экран, проектор, слайдтар. Жобаны қорғау. АКТ, Диалогтық оқыту, өзін-өзі реттеу. 34 Жобаны қорғау 1 Оқушылардың тарау бойынша алған теориялық білімін тексеру, бағалау және берілген тапсырмаларды қорғау. Өткен материалды саралап, компьютерде қолдана білу. Тәжірибелік тапсырмалар арқылы жоба құрады Жеке жұмыс. Қорытынды Бақылау Жеке жұмыс ДК, экран, проектор, слайдтар. Жобаны қорғау. АКТ, Диалогтық оқыту, өзін-өзі реттеу.
Рейтинг статьи:
  
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.