7 сынып Информатика ОМЖ » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама

7 сынып Информатика ОМЖ

12-01-2016, 23:21
Автор: Агнур
Қарау саны: 1045
Пікірлер: 0
Версия для печати
Жылдық сағат саны: 34 Апталық сағат саны: 1 Бағдарлама: Сыныбы: 7 Оқулық: Информатика – 7 ( Н. Ермеков, Н. Стифутина) Алматы. «Атамұра» 2012ж Сабақтың тақырыбы С/с Күні Сабақтың мақсаты Оқып-үйренудің нәтижесі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Бағалау түрлері Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Қосымша пайд. әдебиеттер Үй жұм. Модульдер 7 1 Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру 1 ЕТ кабинетіндегі ережелер ЕТ кабинетіндегі ережелерді жатқа біледі Топтық, жұптық әдіс. Рефлексия «бағдаршам» .Өзін-өзі бағалау. Формативтік бағалау. Топтық, жұптық әдіс. Информатика негіздері журналы Сыни тұрғыдан ойлау диалогтық оқыту, 1 – тарау. Ақпарат және ақпараттық үдерістер (3 сағат) 2/1 Ақпарат, ақпарат мазмұны, түрлері және қасиеттері. Ақпарат өлшеу 1 Ақпарат ұғымын, ақпарат формалары, қасиеттері, ақпараттық процес туралы түсінік беру. Информатика пәні нені оқытады, ақпарат ұғымын, ақпарат түрлерін және ақпарат алу көзі, қабылдау және беру ортасын, ақпараттың қасиеттері мен оның формаларын оқып үйрену. Әңгіме-дебат, Топтық әңгіме Критерий бойынша бағалау. Рефлексия Топтық, әдіс. Тірек- схема сызба-лары арқылы ой пікірлерін тыңдау Интернет ресурстарын қолданады 1-2 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, диалогтық оқыту, топтық жұмыс 3/2 Компьютерде ақпараттарды ұсыну тәсілдері. Сандық, мәтіндік және графиктік ақпараттарды кодтау. Кодтан шығару. 1 Ақпарат саны түсінігін енгізу, ақпараттың өлшем бірліктерімен тыныстыру, ақпарат санын анықтаудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Есептеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерде ақпаратты өлшеу тәсілдерін «бит», «байт» ұғымдарын, ақпараттың көлемін екілік түрде өлшеу, ақпараттың өлшем бірліктерін, ақпарат беру жылдамдығын өлшеу бірліктерін үйрену. Амандасу, оқушылар ақпарат және информация болып жұптарға бөлінеді. Топтық, жеке жұмыс. Оқушылардың сабаққа қатысуын , білімдерін критерий ғалау. Топтық жұмыс. Жұптық жұмыс Power point, слайд, таратпа материалдар, логикалық сұрақтар, тест сұрақтары т.б 3-4 АКТ, диалог, өзін-өзі реттеу. 4/3 Өздік жұмыс 1 Бағалау Өткен тарау бойынша оқушы деңгейін анықталады Жеке жұмыс Өзін-өзі бағалау. Жеке жұмыс. Қайталау Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту. 2-тарау. Компьютер (3сағ) 5/1 Есептеуіш техникасының даму тарихы. Компьютер-әмбебап есептеуіш машина. 1 ЕТ даму тарихымен, оның құрылуының негізгі принциптерін, ЭЕМ даму буындары туралы мағлұмат беру. ЕТ дамуының кезеңдерін және ЭЕМ-нің буындарын және олардың элементтік базасын білу. ЭЕМ-нің әр түрлі буындарына мысалдар келтіре алу. ЭЕМ-нің элементтік базасы бойынша қандай да бір машинаның қай буынға жататындығын анықтай алу. Топтық жұмыс,жеке жұмыс ОҮБ смайликтер Формативті Power point, слайд, таратпа материалдар, логикалық сұрақтар, түрлі суреттер, электрондық оқулық т.б 5-6 Диалог, АКТ, өзін-өзі реттеу. 6/2 Компьютер құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері 1 Компьютердің құрылымдары туралы алғашқы түсінік қалыптастыру үшін жағдай жасау, оның құрамдас бөлік терін анықтау. Компьютердің құрылғыларының қызметін білу. Процессордың қызметін мен негізгі сипаттамаларын және компьютердің ішкі жадының қызметін мен түрлерін оқып үйрену. АКТ-ні пайдалану. Жеке жұмыс Формативтік, сумативті бағалау,бірін бірі бағалау Оқушылардың сабаққа қатысуын, білімдерін критериалды бағалау. Практикалық жұмыс Power point, ДК, слайд, логикалық сұрақтар, түрлі суреттер т.б 8-9 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту. АКТ 7/3 Компьютер жадының түрлері. Ақпарат тасымалдаушылар 1 Компьютер жадының түрлерін және ішкі жад, сыртқы жадтың құрылғыларын анықтай алу. Процессордың қызметін мен негізгі сипаттамаларын және компьютердің ішкі жадының қызметін мен түрлерін оқып үйрену. АКТ, слайд, диалог, пікірталас, өзін өзі реттеу Жиынтық бағалау Бақылау. Топтық әдіс. практикалық жұмыс Power point, слайд, компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулық, логикалық сұрақтар, сызбалар т.б 10 АКТ. СТО, Диолог оқыту 3-тарау. Алгоритмдеу мен программалау ( 9сағ) 8/1 Алгоритм және оның атқарушылары. Алгоритмді жазу пішімі. Блок-схема. 1 Алгоритм ұғымымен таныстыру және алгоритмнің есеп шығарудағы маңыздылығын түсіндіру.Алгоритм-нің қасиеттерін, жазу ережелерін түсіндіру, алгоритм түрлерімен таныстыру. Оқушыларға алгоритм түрлерімен, блок-сызбаларымен таныстыру. Алгоритм түсінігін, алгоритм түрлерінің айырмашылығын, алгоритмнің жазылу ережелерін, қызметші сөздерді жатқа білу. Қарапайым есептерге алгоритм құра біліп, алгоритм түрлерін ажырата жазылу ережелерін, қызметші сөздерді жатқа білу. Алгоритм жазу пішімі білу және олардың блок-схемаларда сыза білу. Топтық жұмыс. Сұрақ-жауап. Оқулықпен жұмыс ОүБ Топтық әдіс. Жеке жұмыс Оқулық, әдістемелік журнал, АКТ АКТ СТО 9/2 Алгоритм типтері(сызықты, тармақталу және алгоритмдер) 1 Оқушыларға алгоритм түрлерімен, қызметші сөздерін, жазу ережелерін түсіндіру және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту Алгоритм түрлерін, айырмашылықтарын, жазылу ережелерін, қызметші сөздерді білуі керек және ажыратып, мысалдар келтіре білуі керек Блум таксикоманиясы. жеке, жұптық жұмыс ОҮБ смайликтер Сабақ басында оқушыларға өздерін және сыныптастарын бағалау ұсынылады. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды марапатталады Power point, слайд, таратпа материалдар, логикалық сұрақтар т.б Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. 10/3 Өздік жұмыс 1 Алған теориялық білімдерін тексеру және бағалау. Оқушылардың игерген білімдері мен өз беттерімен есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Жеке жұмыс Өзін-өзі бағалау. Жеке жұмыс. Қайталау Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту. 11/4-12/5 Программалау-алгоритмді формальді жазу тәсілі. Алфавит. Программалау тілінің синтаксисі 2 Паскаль тілінің алфавитімен, элементтерімен таныстыру. Логикалық есептерді, есте сақтау қабілеттерін ашу. Паскаль тілінің алфавитімен, элементтерімен білу керек. Топтық жұмыс. Сұрақ-жауап. Оқулықпен жұмыс Жиынтық бағалау Бақылау. Деңгейлік тапсырмалар. Практикалық жұмыс Есептер жинағы, әдістемелік оқулық АКТ СТО 13/6 Айнымалы типтері. Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі. 1 Паскаль тілінің элементтерімен таныстыру. Функция мен өрнектерді Паскаль тілінің жазуға үйрету. Паскаль тілінің негізгі элементтерін, айнымалы мен типтерін және айнымалы мен типтерін ажыратып, мысалдар келтіріп, функция мен өрнектерді жазылу ережелеріне сәйкес дұрыс жаза білуі керек. Блум таксикоманиясы. Диалог ОҮБ смайликтер Жұптық жұмыс. Диалог. Бағалайды АКТ, интернет, Амандасу, сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. АКТ, диалог, өзін-өзі реттеу 14/7 Сызықтық алгоритмдерді программалау. Сызықтық алгоритмдерді программалау туралы түсінік алу. Олардың қолдану ережелерін, қызметтерін туралы түсінік алу. Паскаль тілінің алфавитін, тыныс белгілерін, элементтерін білу тиіс. Салыстыру амалдарын, логикалық функцияларды қолдана алу. Топтық жұмыс,жеке жұмыс Жиынтық Деңгейлік тапсырмалар. Практикалық жұмыс Оқулық. Жұмыс дәптер Подкаст АКТ Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. 15/8 Ензізу және шығару операторлары, меншіктеу операторлары. 1 Енгізу және шығару, меншіктеу операторлары туралы түсінік алу. Паскаль тілінің алфавитін, тыныс белгілерін, элементтерін білу тиіс. Салыстыру амалдарын, логикалық функцияларды қолдана алу. 16/9 Жарты жылдық бақылау жұмысы 1 Өткен тақырып материалдары бойынша білім мен дағдыларын есепке алу. Оқушылардың игерген білімдері мен өз беттерімен есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Жеке жұмыс Бақылау Жеке жұмыс Қайталау СТО АКТ 4-тарау. Ақпараттық модельдеу (2сағ) 17/1 Модельдерді сипаттау әдістері, модельдер қасиеті түрлері 1 Оқушыларға модель, модельдеу түсініктерін беру. Модельдеу мақсаттарымен таныстыру. Модельдеудің маңыздылығын және оның қажеттілігін түсіндіру. Модель, модельдеу түсінігін, модельдеудің әдістерін және модельдерге әртүрлі мысалдар келтіріп, қасиеттері бойынша ажырата алу. АКТ, интербелсенді, визуалдандыр жеке, жұптық Бағдаршам, кері байланыс Топтық әдіс. Жеке жұмыс Электрон-ды оқулық. Жұмыс дәптері Интернет ресурстары Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. СТО АКТ Оқытудағы көшбасшылық 18/2 Әртүрлі білім салаларының мысалдарында модельдерді зерттеу 1 Модель түрлерімен таныстыру, статикалық, динамикалық модельдер жайлы түсінік беру. Модель түрлерін ажырата білуге үйрету. Модель түрлерін, статикалық, динамикалық модельдер болып бөлінетінін және әртүрлі модельдерге мысалдар келтіріп, статикалық және динамикалық модельдердің айырмашалықтарын білу. Блум таксикоманиясы Жұптық жұмыс ОүБ Топтық әдіс. Жеке жұмыс Оқулық, әдістемелік журнал, АКТ, интернет, падкаст АКТ СТО 5-тарау. Ақпараттық- коммуникациялық технологиялар (14сағ) 19/1 Қарапайым графикалық редактор. Суретті ашу, сақтау. Графикалық редактордың сурет салу құралдары 1 Графикалық редакторлау командаларымен жұмыс жасауды үйрену. Кез келген графикалық обьектіні жасауды және өңдеуді және тұтас суретпен және оның үзіндісімен әрекеттерді жүзеге асыруды білу. Ақ-қара және түрлі түсті суреттердің, ақпараттық көлемін есептеуді үйрену. Топтық, жеке жұмыс. Формативтік,сума тивті бағалау Топтық әдіс Жеке жұмыс. Интерактивті тақта, компьютер, paint бағдарламасыслайдтар, электронды оқулық т.б. 21-22 СТО, АКТ, Диалог, Өзін-өзі реттеу. 20/2 Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Суреттің үзінділерімен жұмыс. Графикалық ақпаратты өңдеу(бейнелерді масштабтау, трансформациялау) Баспаға дайындау, шығару 1 Мәтіндік құжаттарды кластарға бөлумен және олардв компьютерде өңдеу технологиясымен оқушыларды таныстыру. Мәтінді баспаға шығаруды үйрену. Суреттің үзінділерін және суреттің үзінділерін ерекшелеу. Графикалық ақпаратты бейнелерді, масштабтау, трансформациялау баспаға дайындау алу. Ақпаратты баспаға шығара білуді үйрену. Сөздік әдістер: түсіндіру, кітаппен жұмыс Жиынтық бағалау Бақылау. Деңгейлік тапсырмалар практикалық жұмыс ДК. Слайд, электронды оқулық, суреттер, принтер т.б. 23-25 АКТ. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. СТО Диалог. 21/3 Практикалық жұмыс 1 Шығармашылық жұмыс Өз бетімен жұмыс жасай алады Топтық жұмыс,жеке жұмыс Жиынтық Деңгейлік тапсырмалар. Практикалық жұмыс Оқулық. Жұмыс дәптер Подкаст Қайталау АКТ Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. 22/4 Мәтіндік ақпаратты өңдеу. WordPad мәтіндік редактор. 1 Компьютермен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру. Мәтіндік редактормен танысу және жұмыс жасай білуді үйрену Мәтіндік құжатты өңдеу операцияларын, бұрын жасалған құжатты ашу тәсілдерін және мәтіндік құжаттардың орфографиялық тексеру тәсілдерін оқып үйрену. Сабаққа оқушылар бірлесе жұмыс жүргізеді. Топтық жұмыс. Сұрақ-жауап. Оқулықпен жұмыс Формативті Топтық әдіс. практикалық жұмыс, ДК Оқулық. Жұмыс дәптері 26-27 АКТ. СТО 23/5 Мәтіндік редакциялау және пішімдеу. Қаріп. Абзац. 1 Мәтіндік редактордың қосымша мүмкіндіктерін білу. Бүкіл мәтінді немесе оның үзіндісін бөлектеу тәсілдерін және пішімдеу режімдерін оқып үйрену. Сөзді, жолды, сөйлемді, абзацты және бүкіл мәтінді ерекшелеуді үйрену. Сабақ басында оқушыларға өздерін және сыныптастарын бағалау ұсынылады. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды марапатталады. Өзін-өзі бағалау. бірін бірі бағалау Топтық әдіс. Деңгейлік тапсырмалар практикалық жұмыс, Интерактивті тақта, ДК, слайдтар, электронды оқулық т.б 28 АКТ, СТО, Диалог 24/6 Графикалық және мәтіндік ақпаратты өңдеу. Аралас құжаттарды құру. 1 Оқушыларды компьютерде мәтіндік және графикалық ақпаратты кескіндеу прициптерімен таныстыру. Кез келген графикалық обьектіні жасауды және өңдеуді және тұтас суретпен және оның үзіндісімен әрекеттерді жүзеге асыруды білу. Ақ-қара және түрлі түсті суреттердің, ақпараттық көлемін есептеуді оқып үйрену. Топтық әдіс. Миға шабуыл, "Кері байланыс парағы” Рефлексия "Бас бармақ” Өзін-өзі бағалау. Формативтік, сумативті бағалау Практикалық жұмыс Оқулық. Жұмыс дәптері. Электронды оқулық . Нұсқаулық. Қайталау 27-28 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, 25/7 Калькулятор. Блокнот. Дыбыс жазу. Фонограф 1 Windows "калькулятор» қолданбасын іске қоса алу және «стандарт калькулятор» функционалдық батырмасының қызметін оқып үйрену. Дыбыс жазу программасын іске қосуды мағлұмат беру. Калькуляторда арифметикалық амалдарды орныдау алгоритмін білу және сандарға арифметикалық амалдар қолдана алу. Дыбыстық файл құра алу және оны дискіде берілген орында файл түрінде сақтай алуын білу. Жазылған дыбыстық файлды таба аламын және оның өлшемі мен кеңеюін анықтай ала білу. Топтық әдіс. Insert әдісі "Кері байланыс парағы” Формативтік, сумативті бағалау,бірін бірі бағалау Топтық әдіс. Интернет русурстары 30-31 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту,АКТ, Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту 26/8 Өздік жұмыс 1 Өткен тақырып материалдары бойынша білім мен дағдыларын есепке алу. Оқушылардың игерген білімдері мен өз беттерімен есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Жеке жұмыс Бақылау Жеке жұмыс Қайталау АКТ, өзін-өзі реттеу 27/9 Компьютерлік графика түрлері. Векторлық және растрлық графикатерді өңдеу бойынша программалары, графикалық файлдардың пішімі. 1 Компьютерлік графика түрлерін және векторлық графиктерді құру және өңдеу бойынша программалау, компьютерде мәтіндік және графикалық ақпаратты кескіндеу принциптерімен таныстыру. Мәтіндік және графикалық ақпаратты кескіндеу принциптерін, графикалық редакторларды, олардың міндетін, типтерін және негізгі мүмкіндіктерін оқып үйрену, Сөздік әдістер: түсіндіру, әңгіме, әңгімелесу, кітаппен жұмыс Сабақ басында оқушыларға өздерін және сыныптастарын бағалау ұсынылады. Жұптық жұмыс. Диалог. Бағалайды Деңгейлік тапсырмалар практикалық жұмыс 7.1-7.2 АКТ, СТО. Диалогтық оқыту 28/10 Векторлық графика, векторлық графиканы өңдеу бойынша программасының интерфейсі фигураларды салу. Векторлық обьектілермен қарапайым амалдар, қисықтарды редакциялау. 1 Оқушыларға фигураларды салуды және векторлық обьектілермен қарапайым амалдарды және қисықтарды редакциялауды меңгеру. Графикалық обьектілер жасау және өңдеу технологиясын және кез келген графикалық обьектіні жасауды және тұтас суретпен және оның үзіндісімен әрекеттерді жүзеге асыруды оқып үйрену. Миға шабуыл, "Кері байланыс парағы” Жиынтық Топтық жұмыс Деңгейлік тапсырмалар. Практикалық жұмыс 7.2 СТО АКТ 29/11 Мәтін. Мәтін блоктар құру. 1 Мәтіндік құжаттарды кластарға бөлумен және оларды компьютерде өңдеу технологиясымен оқушыларды таныстыру. Мәтіндік редакторларды, олардың міндетін, типін, негзгі функцияларын және мәтіндік құжат жасау және өңдеу технологиясын оқып үйрену. ОҮБ смайликтер Бағдаршам, кері байла-ныс Топтық, жеке жұмыс Оқулық, әдістемелік журнал, АКТ, интернет, падкаст 8.1 АКТ Оқытудағы көшбасшылық СТО 30/12 Растрлық графика, растрлық графиканы өңдеу бойынша программа интерфейсі. Растрлық бейнелердің параметрлері, Растрлық бейнелермен жалпы жасау тәсілдері. Түстер, салу құралдары. 1 Оқушыларға растрлық графика және оның өңдеу бойынша программа интерфейсі, Растрлық бейнелермен жалпы жұмыс жасау тәсілдерімен таныстыру. Растрлық графика және өңдеу бойынша программа интерфейсін оқып үйрену. Блум таксикоманиясы. жеке, жұптық жұмыс ОҮБ смайликтер Сабақ басында оқушыларға өздерін және сыныптастарын бағалау ұсынылады Деңгейлік тапсырмалар. Практикалық жұмыс Қайталау СТО АКТ Оқытудағы көшбасшылық 31/13 Аймақтарды ерекшелеу, ерекшеленген аймақтармен жұмыс. Қабаттар. 1 Оқушыларға аймақтарды ерекшеленген аймақтар тақырыбынан мағлұмат алу. Аймақтарды ерекшелеуді және ерекшеленген аймақтарды, қабаттарын оқып үйрену. Блум таксикоманиясы. жеке, жұптық жұмыс 32/14 Мәтінмен жұмыс. Өздік жұмыс 1 Мәтіндік құжат жасаудың негізгі әрекеттерімен таныстыру және құжаттарды сақтауды үйрену. Мәтіндік құжат жасау және өңдеу тезнолгиясын және мәтіндік құжат жасауды және мәтіндік құжатты сақтауды білу. Жұптық жұмыс Кері байланыс Деңгейлік тапсырмалар. Практикалық жұмыс ДК, слайд, таратпа материалдар, логикалық сұрақтар, түрлі суреттер т.б 8.2 АКТ, Диалогтық оқыту, өзін-өзі реттеу. Жобалық іс-әрекет (2сағ) 33/1 Қорытынды жобаларды әзірлеу 1 Оқушылардың тарау бойынша алған теориялық білімін тексеру, бағалау және берілген тапсырмаларды қорғау. Өткен материалды саралап, компьютерде қолдана білу. Тәжірибелік тапсырмалар арқылы жоба құрады Жеке жұмыс. Қорытынды Бақылау Жеке жұмыс ДК, экран, проектор, слайдтар. Жобаны қорғау. АКТ, Диалогтық оқыту, өзін-өзі реттеу. 34/2 Жобаны қорғау 1
Рейтинг статьи:
  
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.