Сыни тұрғыдан ойлауды дамытуда педагогтың қызметін ұйымдастыру » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
» » » Сыни тұрғыдан ойлауды дамытуда педагогтың қызметін ұйымдастыру

Сыни тұрғыдан ойлауды дамытуда педагогтың қызметін ұйымдастыру

20-11-2015, 23:46
Автор: Baktiyar
Қарау саны: 950
Пікірлер: 0
Версия для печати
Үйренгің келсе үйрет
Үйреткің келсе үйрен
Коучинг жоспары.
Тақырыбы : Сыни тұрғыдан ойлауды дамытуда педагогтың қызметін ұйымдастыру
Мақсаты: Мұғалімдерді сыни ойлауға үйрету модулінің мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен таныстырып, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау .
Күтілетін нәтиже: Сыни ойлаудың түрлі әдіс-тәсілдерін біледі және оларды оқыту үрдісінде тиімді пайдаланады.
Түйінді идея: Сыни ойлау
Ресурстар: флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары, видео-жазбалар

Коучинг сессиясының өту барысы
№ Коучинг сессиясының өтілу кезеңдері Уақыты Коучтың іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті
1 Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық.
Шаттық шеңбері. 5 минут Әр ғасырдағы машиналардың суреттері бар бөліктерге бөлінген кеспе қағаздарды таратады. Бір-бірінің бойындағы жақсы қасиеттерін сипаттап беруін сұрайды. Аффективті орта қалыптастырады. Таратылған кеспе қағаздарды алып, машинаның суреттерін құрастыру арқлы топқа бөлінеді және бұл машиналар туралы сыни ойлау мағлұмат беріп өтеді. Бір-бірінің бойындағы жақсы қасиетттерін сипаттайды.
2 «Ой шақыру» 10минут «5 маймыл» презентациясын көрсету арқылы сыни ойлауға бағыттау. Топпен сыни ойлау арқылы ақылдасып, өз ойларын айтады және әр топ өз ойларын салыстырады.
3 "Миға шабуыл" 10 минут «Адам бойындағы үш «Мен»» бейнетаспасын көрсетеді. Тақырыпты топтық талқылауға сала отырып, бірін-бірі қайталанбайтын түйінді идеяларын айтады.
4 Рефлексия 3минут «Ой шақыру», «Миға шабуыл» кезеңдеріне қатысты пікірлерін ашық сұрақтар қою арқылы ойларын айтқызу Өз ойларын ортаға салады.
5 Ой шақыру 10 минут «Сыни ойлау» дегенді қалай түсінесіз?
Сыни ойлаудың қандай тәсілдерін білесіздер?
Блум таксономиясы туралы не білесіздер? деген сұрақтарды топтық талқылауға салады. Әр топ өз идеяларын білдіреді (идеялар қайталанбау керек)
6 Теориялық материал 10минут Презентация көрсету арқылы сыни ойлаудың анықтамасын береді, сыни ойлаудың тәсілдерін таныстырады және Блум таксономиясының шығу тарихын айтады
7 Топтық жұмыс 10 минут Кеспе қағаздарды тарату арқылы Блум таксономиясын кезеңдерін ретімен орналастырту. Әр топ кеспе қағаздардағы кезеңдерді өз идеялары бойынша орналастырады.
8 Сергіту сәті 3минут Видео-жазбадағы әр түрлі дене қимылдарын жасау Видео-жазбадағы әр түрлі дене қимылдарын жасау
9 Ақпараттық материал 5 минут Блум таксономиясы туралы материалмен таныстырады Өз идеяларын салыстырмалы түрде қарайды
10 Рефлексия 5 минут Бұл сіздер сабақтарыңызда қалай пайдалана аласыздар? Қандай нәтиже болуы мүмкін? Бұл тәсіл оқушылардың білік дағдыларын қалыптастырады ма? сұрақтарын қою арқылы мұғалімдердің пікірлерін тыңдайды. Өз пікірлерін ортаға сала отырып, топпен ақылдасып, өз ойларын білдіреді
11 Топтық жұмыс 15 минут Презентацияда берілген сұрақтарды Блум таксономиясына салдырту. Топпен ақылдаса отырып, берілген сұрақтарды Блум таксономиясына орналастырады.
12 Рефлексия 3 минут Берілген сұрақтарды Блум таксономиясына орналастыруда қандай қиындықтар туындады?
Бұл сұрақтарды пайдалану арқылы оқушылардың қандай білік дағдыларын қалыптастыруға болады? деген сұрақтарды талқылауға салады. Қойылған сұрақтарға әр топ өз ойларын айтады.
13 Рефлексия 5 минут Стикер арқылы Мен не үйрендім? Маған сәттер ...... қиындық туғызды?
Менің айтар ұсынысым Мұғалімдер коучинг туралы өз ойларын стикерге жазады
Рейтинг статьи:
  
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.