Есте қалған мұғалім » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
» » Есте қалған мұғалім

Есте қалған мұғалім

14-03-2016, 23:20
Автор: bilimtime
Қарау саны: 745
Пікірлер: 0
Версия для печати

Есте қалған мұғалім

 

Жамбыл облысы

Меркі ауданы

№5 Ақарал орта мектебінің директоры

Қойшиманова Нурила Сейсембаевна

коучинг-сессия жоспары.

Тақырыбы:

«Есте қалған мұғалім»

Мерзімі, уақыты:

16.03.2015ж 60 мин

Мақсаты:

Мұғалімге оқушы үнін тыңдауға үйрету.

Түйінді идеялар:

Топтық жұмыс, «Шеринг» жаттығуы.

Сілтеме :

Үлестірмелі материал 1 апта.

Ресурстар:

Флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, ҮМ 2 апта 21-24 беттер, , «Ұстазым» әні, «Үміт ағашы»

 

Коучинг сессиясының өту барысы

Кезендері

Коучтің іс-әрекеті

Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

Ұйымдастыру

 

Коучинг сабақтың қатысушыларымен салемдесу.

Коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

 

 

Психологиялық ахуал орнату

«Австралия жауыны» жаттығуы

5 мин

Коуч көрсетеді, қолдайды.

Жаттығуды орындайды, көңіл күйлері көтеріледі.

Топқа бөлу

2 мин

 

 

1 мин

 

«Пазыл» әдісі арқылы топқа бөлу. Мектеппен байланысты суреттер : қоңырау, мұғалім, оқушы,білім алу процессі.

Топтық жұмыстағы рөлдер.

 

Пазылды құрастырып 4 топқа бөлінеді: «Мұғалім», «Оқушы», «Қоңырау», «Білім».

Топтық жұмыстағы ролдерді бөледі:

Көшбасшы

Баяндамашы

Таймкиреп

Сарапшы

Хатшы сайлайды

Ой шақыру

5 мин

Сұрақтар :

1. ХХ ғасыр мен ХХІ ғасырдағы оқушылардың айырмашылығы қандай?

2. ХХІ ғасыр оқушысына қандай дағдылар қажет?

3. ХХ ғасыр мен ХХІ ғасырдағы мұғалімнің айырмашылығы бар ма?

4. ХХІ ғасыр мұғаліміне қандай дағдылар қажет?

 

Мұғалімдер топтық талқылауға салу арқылы жауап береді.

Рефлексия

2 мин

Топтардың жауаптарын қорытындылап, «Идеялар қоржының» ұсынады.

Ойлау іс-әрекетіне байланысты түйінді идеяларды атап, «Идеялар қоржынына» салады.

Топтық жұмыс

20 мин

Тапсырма береді: Балалық шақта есінде қалған мұғалімнің жағымды және жағымсыз қасиеттерінің постерне жазып көрсету.

Топтағы әр мұғалім балалық шақтан есінде қалған мұғалімнің жағымды және жағымсыз қасиеттерінің постерне жазып көрсетеді, қорғайды.

Рефлексия

3 мин

«Екі жұлдызша бір тілек» әдісі.

Атқарған жұмыстарына қорытынды жасап, «Екі жұлдызша, бір тілек» арқылы топтар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды

Теориялық бөлім

5 мин

ҮМ 2 апта 21-24 беттер таратады.

Таратылған ресурстарды арқылы талқылайды.

 

Рефлексия

6 мин

«Шеринг» жаттығуы

Кіші топтарға шеңбер болып отырады, қолдарындағы бір атрибутты бір-біріне бере отырып сұрақ қояды : Бүгінгі сіздің сезіміңіз?

Қортындылау

3 мин

« Ұстазым менің» әнін тақтада ұсынады

 

Рефлексия жазу «Үміт ағашына»

Әнді хормен орындайды.

Стикерлер арқылы өз ойларын, тілектерін жазады.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.