Жоғарғы және төменгі сөреде тұру және шығу » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
» » Жоғарғы және төменгі сөреде тұру және шығу

Жоғарғы және төменгі сөреде тұру және шығу

1-03-2016, 17:47
Автор: Назым
Қарау саны: 614
Пікірлер: 0
Версия для печати
Жоғарғы және төменгі сөреде тұру және шығуНұрмахан Әлімжан Бидашбекұлы
№84 негізгі мектебінің дене тәрбиесі пәнінің мұғалімі
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы
Сабақтың тақырыбы: Жоғарғы және төменгі сөреде тұру және шығу
Сабақтың мақсаты: а)Оқушылардың аяқтың бұлшық еттерін дамыту. ә)Жүгіру жаттығуларын үйрету. б) Достық сезімдерін, адамгершілік қасиеттерін нығайтуға ықпал жасау. Өтілетін орны: Мектеп ауласы Керекті жабдықтар:Жалауша, ысқырық, уақыт өлшегіш Р/с
Сабақтың барысы Қайталау саны, реті Әдістемелік нұсқаулар І 1.Оқушыларды сапқа тұрғызу Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Кезекші баяндамасы. Сабақ мақсаты мен тақырыбын таныстыру. 3 мин Оқушылардың тұрысына, спорттық киіміне назар аудару. Рапортың дұрыс беруін қадағалау. ІІ Назар аудару жаттығулары 1.Оңға бұрылу.1-2 4.Жартылай оңға бұрылу.1-2 2.Солға бұрылу.1-2 5.Жартылай солға бұрылу.1-2 3.Кері бұрылу.1-2 5 мин Жаттығулардың дұрыс орындалуын қадағалау. Бұйрықтың дұрыс орындалуын қадағалау. ІІІ Жүріп жасалатын жаттығулар а)аяқтың ұшымен жүгіру в) толық отырып жүру ә) өкшемен жүгіру д) спорттық жүріс б) жартылай отырып жүгіру е) жүгіріске көшу 2 мин 25-30м 25-30м 15-20 м Ара қашықтық сақтау. Қол жоғарыда. Қол белде. ІV Жүгіріп жасалатын жаттығулар а) тізені көтеріп жүгіру д) артпен немесе арқамен жүгіру ә) өкшені жамбасқа лақтыру е) спорттық жүріс б) оң жақ иықпен жүгіру ж) тыныс алу жаттығулары в) сол жақ иықпен жүгіру ж.ж.ж көшу 3 мин 30-35 м 30-35 м 25-30 м 25-30 м Қол кеуде тұсында. Ара қашықтықты сақтау. Кең қадам жасап жүріу. V Жалпы жетілдіретін жаттығулар Б.Қ аяқ иық көлемінде, басты айналдыру.1-4 оңға,5-8 солға Б.Қ аяқ иық көлемінде, иықты айналдыру. 1-4 оңға, 5-8 солға Б.Қ аяқ иық көлемінде, қолды айналдыру. 1-4 оңға, 5-8 солға Б.Қ иық көлемінде кеудені бұру. 1-4 оңға, 5-8 солға Б.Қ аяқ иық көлемінде, белді айналдыру, 1-4 оңға, 5-8 солға Б.Қ аяқ иық көлемінде, алға еңкею. 1- оң аяққа. 2- Б.Қ Б.Қ аяқ иық көлемінде, тізені айналдыру. 1-4 ішке, 5-8 сыртқа 7 мин 3-4 рет 3-4 рет 2-3 рет 2-3 рет 3-4 рет 4-5 рет 5-6 рет Қол белде Қол иықта Қол алдыда Қол көкірек тұсында Қол белде Терең дем алу,дем шығару. VІ Негізгі бөлім Төменгі және жоғарғы сөреде тұру және шығу. «Сөре» дегеніміз- жүгіру ұзақтығын есептеудің басталатын жері. Сөре ережесі бойынша жүгіруші сөре сызығына келіп, өзін белгілі бір дайындық қалпына келтіріп, белгілі бір мерзімге тыныс алмастан қозғалыссыз тұра қалады да, «марш» деген бұйрықты тағатсыз күтеді. Жеңіл атлетикада сөрелік қалыптың екі түрі бар: біріншісі-жоғарғы сөреден бастап жүгіру, екіншісі-төменгі сөреден бастап жүгіру. Жоғары сөреден жүгіру түрегеп тұрған бастапқы қалыптан басталады. Жоғарғы сөреден жүгіретін кезде жүгірушінің кеудесі сәл еңкіш немесе қатты еңкіш және ілгері шыққан қалыпта болады. Төменгі сөреден бастап жүгіру арнайы жаттығуды талап етеді. Сөреден «жұлқына серпіліп» тез шығу- тез жүгіру мен сөреден шығу техникасын жете меңгерудің кепілі. 20 мин Жүгіргенде қарсыластың жолына түспеген дұрыс. VII Қорытынды бөлім Оқушыларды сапқа тұрғызу. Кемшіліктерін айту. Жіберген қателіктерін жеке- жеке айтып көрсету. Бағалау. Мадақтау. Келесі сабаққа шығарып салу. 5 мин Сапта тік тұру. Ескерту беру. Үйге тапсырма беру.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.