Өнерлі бала сүйкімді » Заман-білімдінікі
Тіркелу Кіру
Сайтқа кіру
Жарнама
» » Өнерлі бала сүйкімді

Өнерлі бала сүйкімді

25-02-2016, 01:43
Автор: bilimtime
Қарау саны: 600
Пікірлер: 0
Версия для печати

Өнерлі бала сүйкімдіМ.Әуезов мектебі

Мұғалімі: Насиева Гульдана Беккалиевна

Пәні: Өзін-өзі тану

Тақырып: Өнерлі бала сүйкімді

Құндылық: . Сүйіспеншілік

Қасиеттер: таланттылық, зеректілік, өнерпаздық.

Сабақтың мақсаты:

Өнерлі бала сүйкімді ұғымының мәнін ашу.

Сабақ міндеті:

·Оқушыларға өнер ұғымының тереңдігін түсіндіру.

·Эстетикалық талғамдарын дамыту.

·Өмірді сұлулық, жақсылық қырынан қабылдай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.

Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту.

Сабақтың әдіс-тәсілі: баяндау, сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, әңгімелеу, музыка тыңдау.

Көрнекі құралдар: үнтаспа, ақ парақ, түрлі - түсті қарындаштар, қағаздан қиылған гүлдер.

Сабақ барысы

Ресурстар,

мәліметтер

 

 

 

1

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу,оқушылардың назарын сабаққа аудару. («Өзін-өзі тану» сабағының ережесін «5-Т» қайталау).

Тыныштық сәті: Нұрға бөлену

( белсенді тақта, кітап, дәптер, ғаламтор желісінен жаңа ақпараттар, сюжетті суреттер, гүл күлтелері).

2

Үй тапсырмасын тексеру.

«Құмға салған сурет».

К. Сегізбай

Мәтін бойынша сұрақтар қойылады.

-Балалар, Әбілхан Қастеев атамыз өзінің өнеріне

тұңғыш рет кімнен қолдау естіді?

-Суретші атамыздың өнерін шыңдай түсу үшін білім алуына тағы да кім себепші болды?

-Өнерлі өрге жүзер дегенді қалай түсінесіңдер?

- Өз өнерлеріңді қалай шыңдап жүрсіңдер?

Оқулықтағы «Құмға салған сурет» мәтіні.

3

Дәйексөз

Адамның сәні – өнер, білім, ақылы.

Жетес шешен

(Дәйексөздің мағынасын ашу).

Өнерге, білімге байланысты тағы қандай ұлағатты сөздер немесе мақал-мәтелдер білесіңдер?

Қандай адамды өнерлі дейді?

(Мектептің өнерлі балаларымен таныстыру).

 

4

Әңгімелеу

Өнердің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру мақсатында «Өнерліге өлім жоқ» мәтінін әңгімелеу жұмысы ұйымдастырылады.

Мәтінді мұғалім әңгімелейді.

Мәтін бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады.

1. Хан бостандыққа қалай жетті?

2. Хан өнер түрлерін кімнің арқасында үйренді деп ойлайсыңдар?

3. «Өнерліге өлім жоқ» деген сөзді қалай түсінесіңдер?

4. Өздерің қандай өнер түрін қалар едіңдер?

 

Оқулықтағы «Өнерліге өлім жоқ» мәтіні.

5

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

Оқушылар 4 топқа бөлініп, жұмыс жасайды.

1-топ: Ұйқас сөздердің көмегімен өлең шығарады.

2-топ: Кез-келген ақынның өлеңін мәнерлеп жатқа оқиды.

3-топ: Өз қолдарымен түрлі бұйымдар жасайды.

4-топ: Өнерге байланысты мақал-мәтел айтады.

 

6

Топпен ән айту:

Бала тілегі

Сөзі мен әні Ғафур Кенжебаевтікі

1.Бал-балалық,балдырған шақ сан арман,

Барлық бала армандауға жаралған

Кел,достарым,әндетіңдер,билеңдер, 2рет

Гүлденсін деп атамекен-қара орман.

2.Болашақтың иесіміз бәріміз,

Туған жердің түрлендірер нәріміз.

Алтын бесік-ұлан байтақ елімде, 2рет

Жарқын болсын шырқап айтар әніміз

3.Қалықтаған көгершіні көгінде,

Мүңаймасын ешбір бала елімде.

Ата берген батаменен көркейсін, 2рет

Ұлы Отаным,тілегім сол менің де.

 

7

Дәптермен жұмыс.

Оқушы дәптеріндегі 38 беттің 2-тапсырмасын орындау. Ребус шешу.

 

 

8

Үй тапсырмасы:

Оқушы дәптері 38,26 беттер.

Оқулықтағы 94 бетті мазмұндау.

 

9

Соңғы тыныштық сәті:

 

Арманға бірге барайық

Жүрекке сая табайық
Махаббат әні әлдилеп,
Алысқа қанат қағайық.
- Армандарың орындалсын! Біліммен, өнермен алға самғаңдар! -деп бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз. Назарларыңызға рахмет! Сау болыңыздар!

 

Сабақтың түрі: дәстүрлі емес саяхат түріндегі ой-толғау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап, ән айту, тілек айту,пікірлесу, әңгімелесу,шығармашылық жұмыстар

Көрнекі құралдар: үнтаспа, ақ парақ, түрлі - түсті қарындаштар, қағаздан қиылған гүлдер.
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Тыныштық сәті: Нұрға бөлену.

ІІ.Сабақтың тақырыбын айтып, мақсатын хабарлау


Қайырлы күн, балалар! Біз бүгінгі сабақта адамның жақсы қасиеттерінің бірі мейірімділік туралы әңгімелесеміз.Балалар мейірімділік әр адамның жүрегінде өмір сүреді. Мейірімділікті адамның көзінен көруге, іс-қимылынан табуға болады. Мейірімді


Ұйқас арқылы өлең құрастыр

Мен өнерлі баламын

.....................................................

.....................................................

.....................................................

.....................................................

Ұйқас арқылы өлең құрастыр

Мен өнерлі баламын

.....................................................

.....................................................

.....................................................

.....................................................

Ұйқас арқылы өлең құрастыр

Мен өнерлі баламын

......................................................

......................................................

......................................................

......................................................

Ұйқас арқылы өлең құрастыр

Мен өнерлі баламын

.......................................................

.......................................................

......................................................

.......................................................

Ұйқас арқылы өлең құрастыр

Мен өнерлі баламын

.......................................................

.......................................................

......................................................

.......................................................

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Мәләмет

Қонақтар тобыдағы қонақтар пікір қалдыра алмайды.